eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36282

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czudec: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Czudec, do kontaktów: Andrzej Ślipski, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, fax 017 2771090, e-mail: ugczudec@czudec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czudec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 60. Główne miejsce świadczenia usług: Na terenie Gminy Czudec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu Gminy Czudec (5 zadań) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Odziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. Dokumenty dodatkowe ; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (dot. środków transportowych), jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. - wykaz kierowców i opiekunów posiadających uprawnienia i kwalifikacje do przewozu i opieki nad dziećmi, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie 1 Trasa 1: Babica - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 7,6 x 2 = 15,2 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Czudec -Czudec ul.Strumykowa Odległość w km - 7,6 x 2 = 15,2 km (dowóz + odwóz) Zadanie 2 Trasa 1: Wyżne - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 6,0 x 2 = 12 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Wola Czudecka - Czudec Odległość w km - 6,8 x 2 = 13,6 km (dowóz + odwóz) Zadanie 3 Trasa 1: Pstrągowa Wola - Nowa Wieś - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 16,0 x 2 = 32,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Nowa Wieś - Pstrągowa Wola Odległość w km - 16,7 km (odwóz) Zadanie 4 Trasa 1: Zaborów - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 5,5 x 2 = 11,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Czudec - Przedmieście Czudeckie - Zawisłocze - Bukowa Linia - Czudec Sz.Podst. Odległość w km - 6,0 km (dowóz w okresie zimowym od 02.11. - 31.03.) Zadanie 5 (BUS 25 miejsc) Trasa 1: Brzezie - Granice - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 6,5 x 2 = 13,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Pstrągowa Dolna - Strachociny - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 6,2 x 2 = 12,4 km (dowóz + odwóz) Trasa 3: Pstrągowa Dolna - Smykówki - Pstrągowa Górna - Budzisz - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 17,5 x 2 = 35,0 km (dowóz + odwóz) W porze zimowej dowóz od Szkoły Podstawowej Pstrągowa Nr 2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium. Zamawiający ustala wadium w wysokości ok. 2% wartości zamówienia. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia w wysokości: zadanie nr 1: 1 600 zł zadanie nr 2: 1 350 zł zadanie nr 3: 2 550 zł zadanie nr 4: 750 zł zadanie nr 5: 3 000 zł 3. Wykonawca wnosi wadium: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Odziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. Dokumenty dodatkowe ; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (dot. środków transportowych), jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. - wykaz kierowców i opiekunów posiadających uprawnienia i kwalifikacje do przewozu i opieki nad dziećmi, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 10:30, Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1) Krótki opis: Zadanie 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Trasa 1: Babica - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 7,6 x 2 = 15,2 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Czudec -Czudec ul.Strumykowa Odległość w km - 7,6 x 2 = 15,2 km (dowóz + odwóz). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1) Krótki opis: Zadanie 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Trasa 1: Wyżne - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 6,0 x 2 = 12 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Wola Czudecka - Czudec Odległość w km - 6,8 x 2 = 13,6 km (dowóz + odwóz). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1) Krótki opis: Zadanie 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Trasa 1: Pstrągowa Wola - Nowa Wieś - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 16,0 x 2 = 32,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Nowa Wieś - Pstrągowa Wola Odległość w km - 16,7 km (odwóz). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1) Krótki opis: Zadanie 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Trasa 1: Zaborów - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 5,5 x 2 = 11,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Czudec - Przedmieście Czudeckie - Zawisłocze - Bukowa Linia - Czudec Sz.Podst. Odległość w km - 6,0 km (dowóz w okresie zimowym od 02.11. - 31.03.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2006/07, 2007/08. 1) Krótki opis: Zadanie 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Trasa 1: Brzezie - Granice - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 6,5 x 2 = 13,0 km (dowóz + odwóz) Trasa 2: Pstrągowa Dolna - Strachociny - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 6,2 x 2 = 12,4 km (dowóz + odwóz) Trasa 3: Pstrągowa Dolna - Smykówki - Pstrągowa Górna - Budzisz - Pstrągowa Dolna Odległość w km - 17,5 x 2 = 35,0 km (dowóz + odwóz) W porze zimowej dowóz od Szkoły Podstawowej Pstrągowa Nr 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.