eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przebudowa terenu zlokalizowanego pomiędzy ulicamiBielską, Obrońców Westerplatte i Mickiewicza w Płocku wraz z 36 miesięczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń roślin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Płock: Przebudowa terenu zlokalizowanego pomiędzy ulicami: Bielską, Obrońców Westerplatte i Mickiewicza w Płocku wraz z 36 miesięczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń roślin.
Numer ogłoszenia: 362692 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa terenu zlokalizowanego pomiędzy ulicami: Bielską, Obrońców Westerplatte i Mickiewicza w Płocku wraz z 36 miesięczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń roślin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa terenu zlokalizowanego pomiędzy ulicami: Bielską, Obrońców Westerplatte i Mickiewicza w Płocku wraz z 36 miesięczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń roślin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. II.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: 1) osobą z wyższym wykształceniem kierunkowym w branży architektury krajobrazu, która posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w wykonywaniu zamówień związanych z gospodarką zielenią lub osobą z wykształceniem średnim kierunkowym ogrodniczym lub kształtowanie terenów zieleni, która posiada co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w wykonywaniu zamówień związanych z gospodarką zielenią, 2) co najmniej 3 pracowników fizycznych z wykształceniem ogrodniczym zawodowym, 3) osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, 4) osoby z wykształceniem kierunkowym w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym: - kierownik budowy/majster/brygadzista - inżynier lub technik elektryk z wymaganymi prawem budowlanym uprawnieniami wykonawczymi i branżowymi SEP kategoria D (dozorowe), zrzeszony w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, - co najmniej 3 elektromonterów z uprawnieniami SEP kategoria E (eksploatacyjne). 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. a)zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia* lub b) dwa zadania o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*. *Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się zamówienia polegające na wykonaniu w terenie zagospodarowania obiektów takich jak: parki, cmentarze, skwery. III.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. IV.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt I spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt II pkt 1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt II pkt 2 a) spełnia co najmniej jeden z Wykonawców, d) warunek określony w pkt II pkt 2 b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt III spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, f) warunek określony w pkt IV spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję techniczną posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8, Stary Rynek 1, 09-400 Płock.Cena SIWZ - 170 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8, Stary Rynek 1, 09-400 Płock..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Agnieszka Szatkowska - Wydział Zamówień Publicznych, Stary Rynek 1, pokój nr E-52, tel. (0-24) 367-14-61 w godz. pracy Urzędu /w zakresie SIWZ/. Jerzy Dobrzyński - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Stary Rynek 1, pokój nr E-31 w godz. pracy Urzędu, nr tel. (0-24) 367-16-20 /w zakresie przedmiotu zamówienia/. Marta Szochner - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Stary Rynek 1, pokój nr E-30 w godz. pracy Urzędu, nr tel. (0-24) 367-16-18 /w zakresie przedmiotu zamówienia/..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.