eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Prace komunalne i usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2009 r



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Zwoleń: Prace komunalne i usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2009 r
Numer ogłoszenia: 362481 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń , Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762021, faks 048 6762021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zwolen

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace komunalne i usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace komunalne i usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2009 r. świadczone w wymiarze godzinowym: 365 dni *24 godz. = 8760 godz. oraz realizowane w systemie zmianowym (minimum 3 osoby w systemie 3 zmianowym) o wartości szacunkowej do 133 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00 - 93.41.12.00 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 950,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min 3 osobami posiadającymi uprawnienia obsługi kotłów CO. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: a. dysponuje potencjałem kadrowym umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej min. 3 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy przy kotłach CO, pracy w systemie zmianowym, oraz do prac fizycznych, b. dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wg Załącznika nr 7. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, c. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeniem, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierowniczej lub w przypadku ustanowienia konsorcjum lidera konsorcjum i członków). Wykaz należy przedstawić wg Wzoru, określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, b. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy przedstawić wg. Wzoru, określonego w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ, c. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia wraz z załączonym wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/zwolen.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwoleń Miodne Leśniczówka 107/1 26-700 Zwoleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Zwoleń Miodne Leśniczówka 107/1 26-700 Zwoleń Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.