Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Końskie: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru archeologicznego na zadaniu- Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica.
Numer ogłoszenia: 362448 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru archeologicznego na zadaniu- Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: drogowej bez ograniczeń. Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: drogowej bez ograniczeń , Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy. i/lub Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23 Zadanie nr 2- pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23 i/lub Zadanie nr 3- pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23 i/lub Zadanie nr 4- pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: telekomunikacyjnej bez ograniczeń .Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -telekomunikacyjnej bez ograniczeń . Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23 i/lub Zadanie nr 5- pełnienie obowiązków nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica. Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica. W zakres prac Archeologa wchodzi: 1. powiadomienie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z powyższą inwestycją; 2. pełnienie nadzoru archeologicznego przy pracach ziemnych związanych z realizacją inwestycji w miejscach których znajdują się stanowiska archeologiczne (AZP 78-60, nr 39, 35, 36, 37, 38 nieco dalej w okolicy leżą dalsze obiekty nr 23, 14, 31, 30, 32) określone w opiniach Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach zn: IA-4330/4129/2009 z dnia 30.11.2009 r. i zn: IA-4330/141/2010 z dnia 20.01.2010 r. wraz z załącznikiem graficznym ze wskazanymi stanowiskami archeologicznymi. 3. Roboty ziemne będą prowadzone zarówno przy budowie urządzeń i sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i gazowej oraz usuwaniu kolizji wyszczególnionych w projekcie. Polegać one będą na wykonaniu wykopów w celu ułożenia ww. sieci. 4. w przypadku nowych odkryć nieruchomych obiektów archeologicznych nadzory te zostaną przekształcone w ratownicze badania wykopaliskowe na wykopach wspomnianych wyżej robót ziemnych; 5. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów archeologicznych. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: Zadanie nr 1- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, Zadanie nr 2- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Zadanie nr 3- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zadanie nr 4- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń Zadanie nr 5- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania prac ziemnych Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Inwestor przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia ale tylko w przypadku przedłużenia terminu wykonywania robót budowlanych w ramach realizacji zadania- Budowa infrastruktury technicznej - dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica bez zmiany wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: drogowej bez ograniczeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: drogowej bez ograniczeń. Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -drogowej bez ograniczeń , Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stroniehttp://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: telekomunikacyjnej bez ograniczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica w specjalności: telekomunikacyjnej bez ograniczeń . Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane dla Inspektorów nadzoru, tj.: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto Inspektor zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania dla Zamawiającego raportów (co najmniej 1 raz w miesiącu) z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczania wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych. Obecność Inspektora na placu budowy będzie potwierdzona wpisem w dzienniku budowy Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pełnienie obowiązków nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa dróg, sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej dla terenów zabudowy produkcji w części terenu Końskich i sołectwa Kornica. W zakres prac Archeologa wchodzi: 1. powiadomienie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z powyższą inwestycją; 2. pełnienie nadzoru archeologicznego przy pracach ziemnych związanych z realizacją inwestycji w miejscach których znajdują się stanowiska archeologiczne (AZP 78-60, nr 39, 35, 36, 37, 38 nieco dalej w okolicy leżą dalsze obiekty nr 23, 14, 31, 30, 32) określone w opiniach Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach zn: IA-4330/4129/2009 z dnia 30.11.2009 r. i zn: IA-4330/141/2010 z dnia 20.01.2010 r. wraz z załącznikiem graficznym ze wskazanymi stanowiskami archeologicznymi. 3. Roboty ziemne będą prowadzone zarówno przy budowie urządzeń i sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i gazowej oraz usuwaniu kolizji wyszczególnionych w projekcie. Polegać one będą na wykonaniu wykopów w celu ułożenia ww. sieci. 4. w przypadku nowych odkryć nieruchomych obiektów archeologicznych nadzory te zostaną przekształcone w ratownicze badania wykopaliskowe na wykopach wspomnianych wyżej robót ziemnych; 5. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów archeologicznych. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy oraz STWiOR dostępne na stronie http://bip.umkonskie.pl/pl/bip/przetargi/przetargi2011/ogloszenia2011/2011p23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.