eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie termomodernizacji budynku wraz z wymianą stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36212

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wykonanie termomodernizacji budynku wraz z wymianą stolarki okiennej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Opolu, do kontaktów: Ryszard Czernecki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, fax 077 4433021, e-mail: swzp@pro.onet.pl, www.szpital-wojewodzki.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku wraz z wymianą stolarki okiennej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Termomodernizacji budynku głównego szpitala metodą lekko - mokrą, wraz z dociepleniem stropodachu o powierzchni 2020 m2; Zadanie nr 2 - Zakup i wymiana okien na okna PVC w ilości 235 sztuk. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Wojewódzki, ul. Katowicka 64, Opole. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 3)dysponują personelem kierowniczym, tj. kierownikiem budowy, posiadającym: - uprawnienia budowlane, - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót o wartości zbliżonej do wartości Przedmiotu Zamówienia na stanowisku kierownika budowy, w odniesieniu do co najmniej dwóch takich robót, - uprawnienia do prowadzenia prac na obiektach zabytkowych 4) posiadają narzędzia i urządzenia w liczbie i wydajności gwarantującej wykonanie robót zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przy czym posiadanie to jest zagwarantowane na cały okres wykonania Przedmiotu Zamówienia; 5) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy pozwalająca na realizację zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 95% Termin wykonania - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 50.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 11:05, Szpital Wojewódzki Sala Konferencyjna Budynku Dyrekcji, ul. Kośnego 53, Opole.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.