eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › modernizacja gospodarki cieplnej budynków Szkolnego Schroniska Młodzieżowego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 220 w Buczkowicach



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Buczkowice: modernizacja gospodarki cieplnej budynków Szkolnego Schroniska Młodzieżowego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 220 w Buczkowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkolne Schronisko Młodzieżowe, do kontaktów: Iwowna Horzewska-Gac, ul. Grunwaldzka 220, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 8177300, 8136827, fax 033 8177300, e-mail: IwonaH-Gac@powiat.bielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ssm.szczyrk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkolne Schronisko Młodzieżowe, Tadeusz Zajdlicz, ul. Grunwaldzka 220, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 8177300, fax 033 8177300, e-mail: ssm.buczkowice@wp.pl, www.ssm.szczyrk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja gospodarki cieplnej budynków Szkolnego Schroniska Młodzieżowego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 220 w Buczkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkolne Schronisko Młodzieżowe ul. Grunwaldzka 220 43-374 Buczkowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie budynków wraz z wymianą stolarki okiennej oraz modernizacją instalacji CO wraz z kotłownią 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty powinny być ułożone w następujących kolejności: -wypełniony druk \Oferta\ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; -oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 (załącznik nr 2 do SIWZ); 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy lub pkt 9 dla podmiotów zbiorowych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Informacja na temat przeciętnej, w ciągu roku, liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego za okres ostatnich trzech lat lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata (załącznik nr 3 do SIWZ); 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 3 do SIWZ); 6)wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać części zamówienia z opisem zakresu tych robót wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także charakterystyką techniczną i ekonomiczną; 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podania ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat) (załącznik nr 4 do SIWZ); 8)bilans oraz rachunek zysku i strat za rok 2005 a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata; 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w okresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10)kserokopie wymaganych uprawnień osób, które będą wykonywały zamówienie oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Budowlanej; 11)wykaz stawek jednostkowych (dla robót); 12)kosztorys ofertowy; 13)dowód wniesienia wadium; 14)projekt umowy podpisanej przez Wykonawcę (załącznik nr 5). Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24, ust. 2, pkt 2 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: roboty instalacyjne c.o.- wymiana kotłów grzewczych, montaż nowych grzejników c.o. oraz modernizacja instalacji c.o. roboty budowlane - docieplenie budynków oraz wymiana stolarki okiennej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17000.00 (siedemnaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, a mianowicie: -jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia postawionych warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie dokumentów dołączonych do oferty, a których wykaz znajduje się w p-cie VIII specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty powinny być ułożone w następujących kolejności: -wypełniony druk \Oferta\ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; -oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 (załącznik nr 2 do SIWZ); 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy lub pkt 9 dla podmiotów zbiorowych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Informacja na temat przeciętnej, w ciągu roku, liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego za okres ostatnich trzech lat lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata (załącznik nr 3 do SIWZ); 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 3 do SIWZ); 6)wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać części zamówienia z opisem zakresu tych robót wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także charakterystyką techniczną i ekonomiczną; 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podania ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat) (załącznik nr 4 do SIWZ); 8)bilans oraz rachunek zysku i strat za rok 2005 a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata; 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w okresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10)kserokopie wymaganych uprawnień osób, które będą wykonywały zamówienie oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Budowlanej; 11)wykaz stawek jednostkowych (dla robót); 12)kosztorys ofertowy; 13)dowód wniesienia wadium; 14)projekt umowy podpisanej przez Wykonawcę (załącznik nr 5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,9 2. Termin wykonania 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.szczyrk.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne przy odbiorze dokumentacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:00, 43-374 Buczkowice ul. Grunwaldzka 220.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.