eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-03

Ogłoszenie nr 36196 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.

Szczecin: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", krajowy numer identyfikacyjny 29141100000, ul. ul. Mączna  4, 70780   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 918 806 260, e-mail org@szpital-zdroje.szczecin.pl, faks 918 806 203.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.szpital-zdroje.szczecin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach"
Numer referencyjny: 14/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach" Przedmiot zamówienia jest podzielony na 15 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 11. Nr 11 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 12. Nr 12 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 13. Nr 13 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 14. Nr 14 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO 15. Nr 15 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14/04/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b) koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 70 000,00 zł; 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 65 000,00 zł; 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 4 500,00 zł; 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 85 000,00 zł; 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 5 500,00 zł; 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 7 000,00 zł; 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 1 000,00 zł; 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 1 500,00 zł; 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 30 000,00 zł; 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 45 000,00 zł; 11. Nr 11 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 20 000,00 zł; 12. Nr 12 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 15 000,00 zł; 13. Nr 13 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 3 000,00 zł; 14. Nr 14 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO 1 000,00 zł; 15. Nr 15 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł; Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju produktów farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej. l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 70 000,00 zł; 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 65 000,00 zł; 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 4 500,00 zł; 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 85 000,00 zł; 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 5 500,00 zł; 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 7 000,00 zł; 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 1 000,00 zł; 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 1 500,00 zł; 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 30 000,00 zł; 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 45 000,00 zł; 11. Nr 11 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 20 000,00 zł; 12. Nr 12 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 15 000,00 zł; 13. Nr 13 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 3 000,00 zł; 14. Nr 14 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO 1 000,00 zł; 15. Nr 15 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł; Za jedną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju produktów farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3, ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06-09-2001 Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2016.2142 t.j.); 01. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministerstwo Zdrowia. 02. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego; etykietę i ulotkę informacyjną zatwierdzoną przez Ministra Zdrowia b) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20-05-2010 o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j.) 01. pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu: a) Deklaracji zgodności; - dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) oraz kasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy II b (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego); b) Certyfikatu CE oraz Deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów); c) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 o kosmetykach (Dz. U. 2013.475 t.j.) w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej; d) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych - zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203 t.j) w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej; e) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych - zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2015.1926), t.j: w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej f) dla preparatów do dezynfekcji powierzchni - potwierdzenie zgodności w zakresie działania spektrum tj.: zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokument potwierdzający wykonane badanie, oznaczające że produkt (będący przedmiotem zamówienia) został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub został przebadany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny w zakresie: 01. bakteriobójcze (B) 02. prątkobójcze Tbc) Mycobacterium tuberculosis lub Terre i avium 03. grzybobójcze (F) Candida albicans, Aspergillus niger 04. sporobójcze (S) Bacillus subtilis, Bacillus cereus, Clostridium sporogenes 05. wirusobójcze (V) polio, adenowirus Uwaga: W przypadku, gdy zaoferowany produkt znajduje się na liście Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny Wykonawca nie ma obowiązku dołączyć dokumentów potwierdzających wykonanie ww. badań. Wykonawca w tym zakresie będzie zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w ofercie, że zaoferowany produkt znajduje się na ww. liście.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a)załącznik nr 1.1 "Szczegółowa oferta cenowa" -odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; b)pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz "Szczegółowa oferta cenowa"- według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców - oświadczenie na załączniku nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2.Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1)gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2)w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3)w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4)w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6)zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7)zmiana dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8)zmiana jest nie istotna. 3.Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pakiet Nr 1 - Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pakiet Nr 2 - Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pakiet Nr 3 - Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Pakiet Nr 4 - Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Pakiet Nr 5 - Dezynfekcja inkubatorów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dezynfekcja inkubatorów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Pakiet Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Pakiet Nr 7 - Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Pakiet Nr 8 - Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Pakiet Nr 9 - Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Pakiet Nr 10 - Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Pakiet Nr 11 -Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Pakiet Nr 12 - Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Pakiet Nr 13 - Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Pakiet Nr 14 -Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Pakiet Nr 15 - Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.