To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Opole: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KRUS Oddział Regionalny w Opolu
Numer ogłoszenia: 361630 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294474 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, faks 077 4538487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KRUS Oddział Regionalny w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu: 1) monitory - szt. 46, 2) dedykowana pamięć operacyjna RAM - szt. 104 zwane dalej produktami lub przedmiotem zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę były fabrycznie nowe, jednorodne w danej pozycji i nieużywane. Produkty winny być wyprodukowane przez producenta posiadającego aktualne certyfikaty: - ISO 9001 lub równoważny, - ISO 14001 lub równoważny. 3. Kod CPV : 30.20.0000-1 sprzęt komputerowy. 4. Produkty wyszczególnione w formularzu oferty zostały określone poprzez wskazanie właściwości technicznych i/lub poprzez wskazanie produktu wzorcowego . 5. Zamawiający nie dopuszcza nie dostarczenia jakiejkolwiek pozycji zamówienia. 6. Oferowane produkty muszą być jednorodne dla każdej pozycji zawartej w formularzu oferty oraz spełniać wszystkie wymagania, o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (dla pozycji gdzie podany jest produkt wzorcowy) pod względem, jakości oferowanych artykułów, o parametrach nie gorszych niż podano w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych produktów winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów wzorcowych. Wykonawca składający ofertę równoważną zobowiązany jest wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone dla produktu wzorcowego, bądź przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. 9. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty wzorcowe tego samego rodzaju. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wykonawca oferujący produkt równoważny (dla pozycji gdzie podany jest produkt wzorcowy), zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem). Z dołączonych dokumentów winno jasno wynikać, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych równoważnych produktów są takie same lub lepsze jak produktów wzorcowych. Dostarczone dokumenty winny zawierać wszystkie parametry, o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 12. Wykonawca musi zapewnić dostawę produktów wraz z ich rozładunkiem na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego w Opolu, ul. Ozimska 51a, w dni robocze w godzinach: 700 - 1500. 13. W przypadku stwierdzenia wad lub nieodpowiedniej jakości dostarczonych produktów, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na produkty nowe, wolne od wad, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 14. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne zobowiązany jest po dostarczeniu przedmiotu zamówienia wystawić fakturę VAT, w której będzie wyszczególniony, jako osobne pozycje: poszczególny sprzęt komputerowy, materiały eksploatacyjne oraz koszty wynikające z przedłużonej (rozszerzonej) gwarancji, o ile takie występują..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CPU Zeto Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich, Jelenia Góra, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37398,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27828,24
Oferta z najniższą ceną: 27828,24 / Oferta z najwyższą ceną: 42139,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/18/2024/A] Zakup i dostawa licencji na oprogramowania dla UO w ramach projektu naukowego pt. Badania archeologiczne w kościele pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Opolu (...)
- Zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do terapii podciśnieniowej ran wraz z dzierżawą urządzeń, na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sprzedaż wraz z dostawą substancji chemicznych i akcesoriów histopatologicznych dla Zakładu Patomorfologii SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 12 miesięcy
- Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- PN/04/2024 Roboty budowlane na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.