eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Krościenko Wyżne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne
Numer ogłoszenia: 361514 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krościenko Wyżne , ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie, tel. 13 43 151 90, faks 13 43 168 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją p.n.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne przez inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 Część II. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne UWAGA: OFERTY WINNY BYĆ SPORZĄDZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. KAŻDĄ CZĘŚĆ ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE OCENIAŁ ODDZIELNIE. Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji oraz przedmiary robót dostępne są na stronie internetowej: http://www.bip.kroscienkowyzne.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-902-78. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do wykonywania czynności określonych w ustawie Prawo budowlane jak dla inwestycji, dla których wymagane jest pozwolenie na budowę. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany m.in. do : 1. Zapewnienia stałego nadzoru inwestorskiego na budowie. 2. Udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. 3. Kontroli wykonawców robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - wykonawczej, 4. Dokonywania odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru końcowego robót budowlanych . 5. Prowadzenie dziennika budowy na każdym z obiektów. 6. Sprawdzenie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego (dyspozycyjność w godz. od 7.00- do 15.00 na wezwanie Zamawiającego) 8. Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót. 9. Wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego. 10. Dokonywania innych czynności wskazanych w umowie oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 brutto) każde zamówienie w odniesieniu do poszczególnych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru i posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Uwaga: Uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 27 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 50 000,00 zł - słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu aktualny dokument ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 brutto) każde zamówienie w odniesieniu do poszczególnych części.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) projekt umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadki zmian umowy 1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach: a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.). 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. 3) Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostawy niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi. 4) Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usługi. 5) Forma zmian Aneks do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kroscienkowyzne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne, pokój nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.