eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapachpierwszy etap, czyli remont świetlicy wiejskiej, realizowany będzie w 2010 roku, drugi etap, czyli budowa boiska

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Rogoźno: Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: pierwszy etap, czyli remont świetlicy wiejskiej, realizowany będzie w 2010 roku, drugi etap, czyli budowa boiska do piłki nożnej, realizowany będzie w 2011 roku. Prowadzone postępowanie dotyczy realizacji pierwszego etapu.
Numer ogłoszenia: 361462 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: pierwszy etap, czyli remont świetlicy wiejskiej, realizowany będzie w 2010 roku, drugi etap, czyli budowa boiska do piłki nożnej, realizowany będzie w 2011 roku. Prowadzone postępowanie dotyczy realizacji pierwszego etapu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont świetlicy wiejskiej w Słomowie: : - wymianę pokrycia dachowego z dachówki cementowej zakładkowej na blachę dachówkopodobną - powlekaną, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymianę posadzek, - wykonanie suchych tynków wewnętrznych - ścian i sufitów, - wymianę instalacji wewnętrznej elektrycznej, co i wod -kan,, - wykonanie zbiornika na ścieki V=10,0 m3. o wym. 3,0 x2,4 x 1,80 m wys. - wykonanie ogrodzenia z siatki wys. 1,5 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole, - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm (od furtki do budynku świetlicy). Szczegółowe wyszczególnienie robót zawiera przedmiar robót. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Wykonawca dostarczy sprzęt i materiały własnym transportem i na własne ryzyko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, osoby kierujące robotami należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami - co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 21 dni licząc od dnia złożenia faktury. 7. Za okres ostatnich 3 lat udokumentują wykonanie robót budowlanych odpowiadających zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 8. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) : 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 4.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 6.wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 7.dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi - min. 1 osoba..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rogozno.pl link: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. Nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. Nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013 Odnowa wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.