eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług Pogotowia Dźwigowego oraz czynności konserwacyjne i naprawcze zabezpieczające całodobową sprawność dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala SPSK1 w Szczecinie i Policach .OS ZP 28 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Szczecin: Świadczenie usług Pogotowia Dźwigowego oraz czynności konserwacyjne i naprawcze zabezpieczające całodobową sprawność dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala SPSK1 w Szczecinie i Policach .OS ZP 28 16
Numer ogłoszenia: 36129 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4253000, faks 91 4253001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Pogotowia Dźwigowego oraz czynności konserwacyjne i naprawcze zabezpieczające całodobową sprawność dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala SPSK1 w Szczecinie i Policach .OS ZP 28 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług Pogotowia Dźwigowego oraz czynności konserwacyjne i naprawcze zabezpieczające całodobową sprawność dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala SPSK1 w Szczecinie i Policach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wniesienia wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych), w tym: Pakiet Nr 1: 5 000,00 pln Pakiet Nr 2: 1 000,00 pln Pakiet Nr 3: 3 000,00 pln Pakiet Nr 4: 2 000,00 pln Pakiet Nr 5: 500,00 pln

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Koncesji, zezwolenia, licencji lub oświadczenia Wykonawcy o braku obowiązku posiadania ww. dokumentów w zakresie prowadzonej działalności- załącznik nr 7 do SIWZ 2.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców, wraz z ofertą listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.(załącznik Nr 6 do SIWZ) pkt 1-4 spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (co najmniej jednej) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów wskazujących, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia-załącznik nr 4 Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna usługi spełniające łącznie następujące kryteria: serwisowanie, konserwację i świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego a. dla PAKIETU nr 1 - dźwigów m-ki SCHINDLER, b. dla PAKIETU nr 2 - dźwigów NAM-LIFT ) c. dla pakietu nr 3 - dźwigów KDO Warszawa, i ZUD Bolęcin d. dla PAKIETU nr 4 - dźwigów PILAWA i NAMLIFT e. dla PAKIETU nr 5 - dźwigów ZUD Warszawa Za dowody potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa powyżej Zamawiający uzna: -poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w pkt 4.1., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów dotyczącego: a) zakresu udostępnionych Wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania b) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem c) zakresu i okresu udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, czy zamierza/ nie zamierza korzystać z zasobów innego podmiotu do wykazania spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (Załącznik Nr 3a do SIWZ) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 4.5. poniżej. 2.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczania, czy przedmiotowe zamówienie Wykonawca wykona, bądź nie wykona przy pomocy podwykonawców. (Załącznik Nr 3do SIWZ). oświadczenie potwierdzające bezpośredni i stały dostęp do części zamiennych zapewniający zachowanie terminów napraw wskazanych w opisie zmówienia (dotyczy to ofert obejmujących dźwigi m-ki SCHINDLER, PILAWA, NAM-LIFT. 3.oświadczenie o dysponowaniu urządzeniami diagnostycznymi i umiejętnościami ich obsługi (np. szkolenia, kursy, autoryzacja producenta) w zakresie dokonywania aktualizacji oprogramowań i zmiany parametrów ich sterowań (dotyczy ofert obejmujących dźwigi m-ki Schindler, PILAWA, NAM-LIFT). pkt 1-3 spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenia stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zawarte w załączniku Nr 5 do SIWZ 2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia lub wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - serwisowania dźwigów marki SCHINDLER, PILAWA, NAM-LIFT, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 5 do SIWZ a. dla PAKIETU nr 1 - dźwigów m-ki SCHINDLER, b. dla PAKIETU nr 2 - dźwigów NAM-LIFT ) c. dla pakietu nr 3 - dźwigów KDO Warszawa, i ZUD Bolęcin d. dla PAKIETU nr 4 - dźwigów PILAWA i NAMLIFT e. dla PAKIETU nr 5 - dźwigów ZUD Warszawa pkt 1-2 spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla poszczególnych pakietów nie mniejszą niż: Pakiet Nr 1: 100 000,00 zł. Pakiet Nr 2: 20 000,00 zł. Pakiet Nr 3: 50 000,00 zł. Pakiet Nr 4: 50 000,00 zł. Pakiet Nr 5: 10 000,00 zł. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę ubezpieczenia dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Kancelaria Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej1 stanowiące PAKIET nr I - 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej1 stanowiące PAKIET nr I - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 stanowiące PAKIET nr II - 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 stanowiące PAKIET nr II - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Policach przy ul. Siedleckiej 2 stanowiące - 12 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Policach przy ul. Siedleckiej 2 stanowiące - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 - 4 szt. dźwigów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie dźwigów objętych przetargiem zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 - 4 szt. dźwigów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.