eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystego toastu z okazji 92 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę organizowanego przez Prezydenta Miasta Białegostoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Białystok: Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystego toastu z okazji 92 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę organizowanego przez Prezydenta Miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 361282 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316068 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystego toastu z okazji 92 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę organizowanego przez Prezydenta Miasta Białegostoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych w Pałacyku Gościnnym, ul. Kilińskiego 6 w Białymstoku, podczas toastu z okazji 92 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę w dniu 11.11.2010 r., o godz. 14.00. 1. Przewidywana liczba uczestników uroczystego spotkania - 60 osób. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia: - stołu szwedzkiego, na którym rozstawione zostaną potrawy, - wielkość stołu dostosowana do obsługi ilości uczestników spotkania oraz do wielkości pomieszczenia, w którym ma stanąć, - stół powinien być nakryty białą porcelaną gastronomiczną, czystym białym szkłem bez napisów oraz udekorowany żywymi kwiatami w barwach miasta, 3. Wymagania dotyczące obsługi: - 6 kelnerów (mężczyzn) posiadających doświadczenie w zawodzie, ubranych w jednolite stroje (białe koszule, czarne muszki, spodnie i pantofle, białe rękawiczki) - cechy charakterystyczne kelnerów: wysoka kultura osobista, dyskrecja, sprawność, 4. Dnia 11 listopada 2010 r. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków oraz stołu własnym środkiem transportu na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania (pełna gotowość wymagana jest na godz. 13.30; czas trwania - do ostatniego Gościa). 5. Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu, rozstawienie własnego stołu, nakrycie, obsługę uroczystości oraz uprzątnięcie sali po zakończeniu spotkania w ciągu 30 min. 6. Wykonawca zapewnia naczynia, sztućce, termosy, podgrzewacze oraz inne narzędzia i przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 7. Posiłki winny być dostarczone w termosach i szczelnych pojemnikach, własnym transportem Wykonawcy. 8. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzone w dniu dostawy. 9. Dania na ciepło powinny być gorące (min. 85 stp. C). 10. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jaki i estetyki. 11. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczonych posiłków. 12. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy: odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki oraz odpady pokonsumpcyjne będą zbierane po zakończeniu uroczystości. 14. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Przez Świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania cateringu zgodnie z menu podanym w SIWZ. 16. Menu na jedną osobę powinno zawierać: Dania na gorąco: Zrazy wołowe tradycyjne z ogródkiem i słoninka zawijane (80-100g/os) Roladki cielęce faszerowane bazylią i pomidorami (80-100g/os) Solianka (80-100g/os) Dodatki do dań głównych: Ziemniaczki zapiekane (80-100g/os) Warzywa z pary w gołąbkach (80g/os) Świeże warzywa w sosie winnym (80g/os) Dania na zimno: Pstrągi w dymie jałowcowym z trzema sosami (30-50g/os) Befsztyk tatarski na pumperniklu (30-50g/os) Rolada ze szczupaka (30-50g/os) Rybka po sułtańsku z rodzynkami (30-50g/os) Rolada z pistacjami (30-50g/os) Rolada drobiowa z sosem cumberland (30-50g/os) Szaszłyki dworskie (30-50g/os) Pasztet z dzika (30-50g/os) Deska serów (30-50g/os) Dodatki do dań na zimno Warzywa z marynaty Chrzan tarty na śmietanie, ćwikła Sałatka włoska Ogórki kiszone i kapusta Chleby wiejskie (dodatki po 30-50g/os) Ciasta: Sękacz Sernik z musem malinowym Makowiec Patery owoców (Ciasta w wadze 90g/os) Napoje zimne: Woda gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności do 0,33 (1l/os) Sok jabłkowy, grejpfrutowy, pomarańczowy w dzbanach szklanych (1l/os).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Casablanca Catering Sp. z o.o., Ul. Legionowa 10, 15-099 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4622,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4622,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.