eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia obiektu na terenie wsi Nasiegniewo, gmina Fabianki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Bydgoszcz: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia obiektu na terenie wsi Nasiegniewo, gmina Fabianki
Numer ogłoszenia: 361113 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia obiektu na terenie wsi Nasiegniewo, gmina Fabianki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia obiektu na terenie wsi Nasiegniewo, gmina Fabianki. 2. W skład dozorowanego obiektu wchodzą budynki, budowle i zabudowania gospodarcze zlokalizowane w obrębie podwórza byłego Zakładu Rolnego oraz za podwórzem, budynek kuźni i dworku znajdujące się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa. 3. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie mienia - we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, - ochronę i zabezpieczenie obiektu zabudowań gospodarstwa rolnego we wsi Nasiegniewo przed wejściem na teren osób nieupoważnionych (należy ustawić tablice ostrzegawcze, założyć taśmy itp.) - ochronę obiektu przed atakami sabotażu, - ochronę i zabezpieczenie obiektu w Nasiegniewie przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny, - współdziałanie z jednostkami ochrony p.poż. w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu w Nasiegniewie, - ochronę mienia obiektu przed kradzieżą, rabunkiem, wycinaniem drzewostanu oraz ujawnianie faktów dewastacji i marnotrawstwa, - bezzwłoczne powiadamianie Administratora Gospodarstwa Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Łysomicach - przedstawiciela Zamawiającego, policji, straży miejskiej lub prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektu w Nasiegniewie oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności w celu zabezpieczenia śladów przestępstwa lub wykroczenia, - wykonywanie innych zadań, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia - zleconych przez przedstawiciela Zamawiającego, a ponadto: - ochrona zobowiązana jest do ustawienia i oznaczenia na terenie chronionym sta-łego, minimum jednego punktu (pomieszczenia) wyposażonego w środki łączności, informacje zawierające numery telefonów alarmowych oraz numery telefonów Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 600,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 71 2030 0045 1110 0000 0154 3940 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określo-ne w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. A ponadto spełniają warunki dodatkowe: - wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usługi związane z dozorowaniem i ochroną fizyczną obiektów. - posiadają uprawnienia (koncesję) do wykonania usługi określonej w zamówieniu - zatrudniają liczbę osób gwarantującą całodobową ochronę (stan zatrudnienia - min. 10 osób z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego) - posiadają patrol interwencyjny (min. 1 samochód osobowy) - posiadają bezprzewodowe środki łączności. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wpłacenia wadium, 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 6. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 7. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. A ponadto: 10. wykaz posiadanego sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, wymaganych w punkcie X niniejszej SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz pokój 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.