eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › przetarg na kontynuację budowy obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu wraz z przeprojektowaniem kotłowni



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 36108

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: przetarg na kontynuację budowy obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu wraz z przeprojektowaniem kotłowni Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, do kontaktów: Agnieszka Małolepsza, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, fax 034 3229111, e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiedającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg na kontynuację budowy obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu wraz z przeprojektowaniem kotłowni. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Realizacja inwestycji obejmować będzie: 1. Przeprojektowanie technologii kotłowni z olejowej na zasilaną eko-groszkiem z automatycznym zasypem i magazynem opału, 2. Wykonanie stanu surowego otwartego, 3. Wykonanie robót wykończeniowych wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonanie dróg dojazdowych na terenie obiektu oraz boisk, których nawierzchnie wymagają przeprojektowania, aby dostosować je do wymogów określonych przy ubieganiu się o środki z MENiS (dopłaty z gier liczbowych). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Koniecpol, powiat częstochowski, woj. śląskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Realizacja inwestycji obejmować będzie Realizacja inwestycji obejmować będzie przeprojektowanie technologii kotłowni z olejowej na zasilaną eko-groszkiem z automatycznym zasypem i magazynem opału, wykonanie stanu surowego otwartego, wykonanie robót wykończeniowych wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonanie dróg dojazdowych na terenie obiektu oraz boisk, których nawierzchnie wymagają przeprojektowania, aby dostosować je do wymogów określonych przy ubieganiu się o środki z MENiS (dopłaty z gier liczbowych). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 100 tys. PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% wartości umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Cena za wykonanie zamówienia ustalona będzie w formie ryczałtu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i należą do właściwego oddziału IIB oraz posiadają praktykę zawodową na stanowisku kierownika robót tzn. kierowali min. jednym zadaniem o zbliżonym zakresie (nie dotyczy projektanta). c) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jeden obiekt o wartości min. 2 min zł brutto w takim zakresie jak przedmiot zamówienia (tzn. wykonanie konstrukcji budynku, robót wykończeniowych i instalacyjnych) oraz udokumentują należyte wykonanie referencjami inwestora. d) posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe w wysokości min. 600tys. zł lub zdolność kredytową w tej wysokości e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III.2.2 Ocena spełniania warunków a) ocena dysponowania potencjałem technicznym i organizacyjnym dokonana zostanie na podstawie ilości należycie zrealizowanych robót (należy przedstawić w formie wykazu zawierającego nazwy i adresy inwestycji, opis wykonanych robót, wartość, nazwy i adresy inwestorów) - za każde wykonane z należytą starannością zadanie (udokumentować w formie referencji inwestora) o wartości min. 2 min zł brutto wykonawca otrzyma 10 punktów - waga kryterium 60%. b) ocena sytuacji finansowej wykonawcy dokonywana będzie na podstawie posiadanych na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej. Wykonawca, którego środki finansowe lub zdolność kredytowa będą najwyższe otrzyma 10 punktów. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów - waga 40%. II 1.2.3 Każdy z wykonawców składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien do niego dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykaz osób, które będą wykonywały funkcje kierownicze i projektowe przy realizacji zadania w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych, architektonicznych i innych niezbędnych, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z uprawnieniami, zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważnymi na dzień składania wniosku. Wykaz powinien zawierać również informacje na temat praktyki zawodowej wymienionych osób, tzn. nazwę i adres obiektu, zakres wykonywanych robót, wartość inwestycji. 3.Dokumenty potwierdzające osiągnięcie przez Wykonawcę dodatnich wyników finansowych (netto), tj. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min. 600tys. zł lub zdolność kredytową w wysokości min. 600 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiąże się przedłużać ubezpieczenie przez okres obowiązywania umowy. 6. W przypadku wystąpienia kilku wykonawców wspólnie, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do wniosku. 7. Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 8. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 i 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane -Dz.U. Nr 207, poz.2016 z 2003 z późn. zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamawiający zmuszony był unieważnić wcześniejsze postępowamie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące przedmiotowej inwestycji. Znaczne opóźnienie rozpoczęcia robót wiązać się może z utratą dodatkowych środków finansowych przyznanych powiatowi na ten cel. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 15. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.07.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 10:30.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.