eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Obsługa komunalna ternu administracyjnego Gmin Miasta Jastarni w latach 2017-2018 w zakresie zimowego utrzymania dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360918 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Jastarnia: Obsługa komunalna ternu administracyjnego Gmin Miasta Jastarni w latach 2017-2018 w zakresie zimowego utrzymania dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343149-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni, krajowy numer identyfikacyjny 00052523400000, ul. ul. Portowa  24, 84140   Jastarnia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176, e-mail referatrozwoju@jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa komunalna ternu administracyjnego Gmin Miasta Jastarni w latach 2017-2018 w zakresie zimowego utrzymania dróg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Obsługa komunalna terenu administracyjnego Gminy Miasta Jastarni w latach 2017-2018 w zakresie zimowego utrzymaniu dróg polegająca na: 1.Przygotowaniu ludzi, sprzętu i materiałów; 2.Prowadzeniu akcji zwalczania skutków zimy; 3.Okresowym sprzątaniu pasów drogowych. 3.2.1Zimowe utrzymanie dróg w okresie objętym zamówieniem prowadzone jest od 1 stycznia do 31 marca 2017r. i od 15 listopada 2017 r. do 30 marca 2018 r. 3.2.2.W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi poza wyżej wskazanym okresem Wykonawca podejmie zadanie zwalczania skutków zimy na pisemne polecenie Zamawiającego. 3.2.3.W zakresie realizacji pkt. 3.1. dotyczącego zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) posiadania i utrzymywania w sprawności technicznej oraz rozmieszczenia pojemników z mieszanką piaskowo - solną w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku do niniejszej umowy w terminie tygodnia od daty zawarcia umowy oraz w terminie dwóch tygodni przed 15 listopada 2017 r. i zwiezienia pojemników w okresie trzech tygodni po 31 marca każdego roku obowiązywania umowy; b) przechowywania na własnym placu składowym dostarczonych przez Zamawiającego materiałów oraz przygotowania mieszanki do zwalczania skutków zimy; c) zabezpieczenia wystarczającej liczby pracowników oraz ilości sprzętu do zwalczania skutków zimy i utrzymania go w gotowości do natychmiastowego podjęcia akcji; d) bieżącego oczyszczania ulic, chodników i ścieżek rowerowych na całej długości; w przypadku opadów śniegu w porze nocnej drogi pierwszej kategorii odśnieżania muszą być odśnieżone do godz. 7.00, a drogi drugiej kategorii odśnieżania do godz. 9.00; podjęcie działania przez Wykonawcę w porze nocnej wymaga niezwłocznego zgłoszenia sms pracownikowi Urzędu Miasta pełniącego dyżur; e) przeciwdziałania skutkom gołoledzi na ulicach i chodnikach; f) odśnieżanie wszystkich chodników przylegających do nieruchomości niezabudowanych oraz chodników, które nie przylegają bezpośrednio do żadnej posesji ( oddzielone są od posesji pasem zieleni ); g) wywozu nadmiaru śniegu z chodników, ulic i parkingów w miejsce na terenie gminy wskazane przez Zamawiającego; h) uprzątania nawierzchni chodników i ulic po akcji zimowej z piasku nie później niż 15 kwietnia każdego roku; i) w przypadku braku opadów śniegu Wykonawca obowiązany jest do sprzątania nie rzadziej raz w tygodniu chodników, jezdni i zieleńców w pasach drogowych ze śmieci i odchodów zwierząt. j) Coroczne opracowania i przekazania Zamawiającemu wykazu pracowników Wykonawcy pełniących dyżury w związku ze zwalczaniem skutków zimy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90721800-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT614185.18
WalutaPln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUK KOMEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Ogrodowa 6,  84-140,  Jastarnia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 620370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 620370.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 620370.00
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.