eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w sezonie 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Podkowa Leśna: utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w sezonie 2009
Numer ogłoszenia: 360847 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w sezonie 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w sezonie 2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.06.00.00 - 90.06.00.00 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3500, 00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędna wiedzę związaną ze sprzątaniem miast i z pielęgnacją zieleni miejskiej i udokumentują doświadczenie potwierdzające wykonanie z należytą starannością przynajmniej dwóch usług z okresu trzech lat rozpoczęte i zakończone przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. 5) Dysponują następującym sprzęt do realizacji zamówienia: - samochód dostawczy 2 szt. - zamiatarka 1 szt. - ciągnik z osprzętem 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - podkaszarki 3 szt. - kosiarki z koszem 2 szt. - nożyce mechaniczne do ciecia żywopłotu 1 szt. - piły mechaniczne 2 szt. - rębarka do gałęzi 1 szt. oraz innym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia. 6) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym min. 2 kierowców z uprawnieniem do kierowania pojazdów mechanicznych kategorii C) oraz osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę/y posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej oraz osobę/y posiadającą uprawnienia wymagane Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. 7) Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy. 8) Udzielą 12-miesiecznej gwarancji na wykonane wiązania w koronie lub pniu drzewa licząc od dnia odbioru tych prac. 9) Do Oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII i VIII SIWZ. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. 11) Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1), - parafowany wzór umowy (załącznik nr 2) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów z terenu Miasta Podkowa Leśna, - dowód wpłacenia wadium, 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz posiadanego sprzętu wymaganego i przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 3. - wykaz personelu wraz z podaniem uprawnień przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 4 - wykaz usług o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać daty wykonania usług i nazwy odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz powinien być uzupełniony dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie . 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.podkowalesna.pl lub w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej, 05-807 Podkowa Leśna, ul.Akacjowa 39/41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna ul.Akacjowa 39/41 05-807 Podkowa Leśna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.