eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › pojedyncze powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej nr 0259 Z Rościęcino - Rzesznikowo na odcinku Charzyno - Mącznik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-11

POZYCJA 36069

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kołobrzeg: pojedyncze powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej nr 0259 Z Rościęcino - Rzesznikowo na odcinku Charzyno - Mącznik Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, do kontaktów: Krzysztof Namyślak, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810, e-mail: tomekg@zdp.kolobrzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdp.kolobrzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, Tomasz Grobla, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810, e-mail: tomekg@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka podległa Starostw Powiatowego w Kołobrzegu; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pojedyncze powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej nr 0259 Z Rościęcino - Rzesznikowo na odcinku Charzyno - Mącznik. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kołobrzeg miasto. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltową emulsją modyfikowaną i grysami frakcji: warstwa bazalt 5-8 na powierzchni 14 646,00 m kw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót na wyżej wymienione roboty budowlane. Wszystkie dokumenty w załączeniu do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień ublicznych oraz spełniający wymogi określone w SIWZ pkt 8 i 9. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200 tys. zł., W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę powyższe warunki muszą być spełnione przez każdego z wykonawców składających współną ofertę. 2) Potencjał kadrowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy z nie mniej niż 2 - letnim doświadczeniem jako kierownik podobnych robót, jak w przedmiocie zamówienia: posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania w/w robotami, wpisanym na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek powinien spełnić co najmniej jeden z podmiotów składających wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać następujące jednostki sprzętu: kombajn drogowy do utrwaleń powierzchniowych wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4) Doświadczenie. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od maja 2006 przynajmniej 3 zadania w technologii utrwaleń powierzchniowych o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów stwierdzających należyte wykonanie powyższych robót. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełnienia powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie stosownych dokumentów, oświadczeń, wykazów, które powinny być załączone do oferty (w przypadku kopii powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltową emulsją modyfikowaną i grysami frakcji: warstwa bazalt 5-8 na powierzchni 14 646,00 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200 tys. zł., W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę powyższe warunki muszą być spełnione przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Potencjał kadrowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem jako kierownik podobnych robót, jak w przedmiocie zamówienia: posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania w/w robotami, wpisanym na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek powinien spełnić co najmniej jeden z podmiotów składających wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać następujące jednostki sprzętu: - kombajn drogowy do utrwaleń powierzchniowych wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4) Doświadczenie. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od maja 2001 do maja 2006 przynajmniej 3 zadania w technologii utrwaleń powierzchniowych o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów stwierdzających należyte wykonanie powyższych robót. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę ww. warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie stosownych dokumentów, oświadczeń, wykazów, które powinny być załączone do oferty (w przypadku kopii powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt. 8 podpunkt, 2 SIWZ). 7) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zgodnie z pkt. 8 podpunkt, 1 SIWZ). 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w przybliżeniu swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 4 SIWZ). 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w tym posiadany kombajn drogowy do powierzchniowych utrwaleń wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 3 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 1. drogą korespondencyjną 2. dostępną na stronie internetowej podanej powyżej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, Gryfitów 8, Kołobrzeg, pokój Sekcji Technicznej.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.