eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › konserwacje, remonty, pogotowie mieszkaniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Łódź: konserwacje, remonty, pogotowie mieszkaniowe
Numer ogłoszenia: 36052 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" , ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, faks 042 6335969.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacje, remonty, pogotowie mieszkaniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: konserwavje, remonty, pogotowie mieszkaniowe w branżach budowlanej, instlacyjnej sanitarnej i elektrycznej w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Nowe Miasto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: warunkiem przystąpienia do postępowania jest wpłacenie wadium w wysokości 38500 złotych w formach przewidzianych ustawą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielnie zamówienai moga się ubiegać wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 upzp na potwierdzenie czego złożą dokumenty niżej wymienione..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oswiadzcenei z art.22 ust.1 upzp, dowód wniesienia wadium, odpis/wypis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, min.3 szt.uprawnien budowlanych Kierowników budów w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz min. 3 szt. aktualnych zaświadczeń o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego,min. 1 szt.aktualnych zaświadczeń kwalifikacyjnych D w branżach instalacyjnej i elektrycznej, aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne E wszystkich zatrudnionych pracowników w tym min. 2 szt. zaświadzceń pracowników, którzy realizowac bedą pomiary elektryczne, zaświadzcenie/decyzja NIP/Regon, aktualne zaświadzcenie z US lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub spoleczne, wykaz osób ktore będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienai, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, min. 1 szt. referencji, informację z banku lub SKOK potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem składanai ofert, zestawienei należmości i zobowiązań krotkoterminowych wystawione nie póżniej niż informacja z banku,aktualną polisę lub inny dokument OC w zakresie prowadzonejdziałalności,dokumenty alternatywne wymienione w siwz- jeżeli dotyczą. Ponadto do ofert wykonawca dołącza podpisany wzór umowy, w formularzu ofertowym musi wyrazić zgodę na min. 12 miesięczny okres gwarancji jakości dla robót remontowych, na 30 dniowy termin płatności od daty złożenia faktury w siedzibie administracji, wykonanie robót K + R + P do dnia określonego w siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.com3.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.