eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na obszarze działania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji. Numer sprawy 174/2010.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Radom: Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na obszarze działania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji. Numer sprawy 174/2010.
Numer ogłoszenia: 360397 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, faks 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na obszarze działania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji. Numer sprawy 174/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami określone w Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), Ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U z 2004r. Nr 125, poz. 1317), decyzji nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 r. w sprawie profilaktyki opieki zdrowotnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), decyzji nr 283 Komendanta Wojewódzkiego Policji z dnia 21.12.2005 r. w spawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w garnizonie mazowieckim (z późn. zm.), obejmujące m.in.: wykonywanie badań profilaktycznych i kontrolnych policjantów, wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń o zdolności lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku, uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy, b) Usługi określone w Ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. Nr 234, poz. 1570 z późn. zm.), decyzji nr 148 Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w sprawie szczepień ochronnych i innych środków zapobiegania zakażeniom w KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 02 lutego 2006 r. w spawie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych (Dz. U. Nr 25 poz. 191), polegające na: wykonywaniu szczepień ochronnych policjantom i pracownikom Policji. c) Usługi określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.) obejmujące m.in.: wykonywanie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji (bez badań psychologicznych). Odległość z placówki świadczącej usługi medyczne musi wynosić maksymalnie do 50 km od granic administracyjnych miasta w którym znajduje się KMP/KPP zgodnie ze złożoną ofertą częściową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 1 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza druk Oferty Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 4 ), UWAGA! należy dołączyć wszystkie strony druku oferty Wykonawcy parafowany wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 5), wypełnione cenniki (zgodne w treści z załącznikiem nr 6, nr 7 i nr 8 do siwz). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie powyższe załączniki musi być powielone odpowiednią ilość razy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.