eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Ostrzeszów: Utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów
Numer ogłoszenia: 360349 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, faks 062 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów. Część Nr 1 zamówienia: Sprzątanie ulic na terenie miasta Ostrzeszów. Usługa polega na mechanicznym i ręcznym zamiataniu nawierzchni utwardzonych (ulic, placów, parkingów), likwidacji zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych, przycinaniu i usuwaniu darni przy krawężnikach i obrzeżach - z wywozem zebranych nieczystości na składowisko odpadów. Prace będą wykonywane po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni sprzątanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi 5,50 m. Długość dla zamiatania mechanicznego: 1.009,62 km. Długość dla zamiatania ręcznego: 244,80 km. Likwidacja zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonywanie oprysków środkami chwastobójczymi na powierzchni 30 000 m2. Przycinanie i usuwanie darni przy obrzeżu chodnikowym lub krawężniku na długości 8 000 mb. Część Nr 2 zamówienia: Wywóz kontenreów z terenu miasta Ostrzeszów. Usługa polega na wywozie odpadów stałych z terenu miasta Ostrzeszów gromadzonych w kontenerach. Usługa wywozu odpadów wykonywana będzie po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Kontenery są w posiadaniu Zamawiającego. Kontenery usytuowane są na terenie miasta Ostrzeszów. Trzy kontenery o pojemności 7 m3 znajdują się przy cmentarzach przy ulicach: Kościuszki (2 szt.) i Al.Wolności - Plac Borek (1 szt.). Jeden kontener o pojemności 6 m3 znajduje się na parkingu Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów przy ul. Zamkowej 33. Załadunek, transport, opróżnianie oraz wyładunek kontenerów będzie wykonywany przy użyciu pojazdu samochodowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do w/w kontenerów. Kontenery po ich opróżnieniu zostaną ustawione przez Wykonawcę w tym samym miejscu, gdzie się znajdowały przed ich opróżnieniem. Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie wyżej wymienionego warunku wykonawca musi wykazać , że posiada zezwolenie wymagane art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis warunku (dotyczy części nr 1 zamówienia) - wykonawca musi wykazać , że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 50 000 PLN (brutto), obejmującą mechaniczne zamiatanie ulic, placów lub parkingów. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie, b) do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym - mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb. Opis warunku (dotyczy części nr 2 zamówienia) - wykonawca musi wykazać , że: c) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 30 000 PLN (brutto), polegającą na wywozie stałych odpadów gromadzonych w kontenerach o pojemności 6 lub 7 m3. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie, d) do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował pojazdem samochodowym z urządzeniem bramowym przystosowanym do załadunku, transportu, opróżniania i rozładunku kontenerów o pojemności 7 m3 i 6 m3 posiadanych przez Zamawiającego; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Warunki określone: a) w pkt. 1.1, 1.3, i 1.4. dotyczą każdej części zamówienia, b) w pkt. 1.2. lit. a) i lit. b) dotyczą części nr 1 zamówienia, c) w pkt. 1.2. lit. c) i lit. d) dotyczą części nr 2 zamówienia; 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły Spełnia - Nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców; 2.3. Warunki udziału w postępowaniu, zostaną spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy przynajmniej jeden z nich będzie spełniał wymagane warunki bądź warunki te będą spełniali łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją); 1.2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji ); 1.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( dokument, o którym mowa w pkt 1.1. specyfikacji), tj; zezwolenie wymagane art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów; 1.5. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji); 1.6. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji); 1.7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1.3., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 3.1. pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; 3.2. oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie; 3.3. oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składane oddzielnie dla każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji); 3.4. oferta będzie zawierać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji), składane jako oświadczenie łączne lub jako oświadczenie oddzielne; 3.5. oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 1.3. specyfikacji, oddzielnie dla każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Wykonawca sporządza ofertę, która obejmuje: 7.1. formularz OFERTA; 7.2. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.6 specyfikacji; 7.3. kosztorys ofertowy; 7.4. inne dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji, a wynikające z uwarunkowań opisanych w treści specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 64.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 64.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: a) data rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, jadnakże nie wcześniej niż od 1 stycznia 2009 r., b) data zakończenia: 31.12.2009 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie ulic na terenie miasta Ostrzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na mechanicznym i ręcznym zamiataniu nawierzchni utwardzonych (ulic, placów, parkingów), likwidacji zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych, przycinaniu i usuwaniu darni przy krawężnikach i obrzeżach - z wywozem zebranych nieczystości na składowisko odpadów. Prace będą wykonywane po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni sprzątanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi 5,50 m. Długość dla zamiatania mechanicznego: 1.009,62 km. Długość dla zamiatania ręcznego: 244,80 km. Likwidacja zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonywanie oprysków środkami chwastobójczymi na powierzchni 30 000 m2. Przycinanie i usuwanie darni przy obrzeżu chodnikowym lub krawężniku na długości 8 000 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz kontenerów z terenu miasta Ostrzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na wywozie odpadów stałych z terenu miasta Ostrzeszów gromadzonych w kontenerach. Usługa wywozu odpadów wykonywana będzie po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Kontenery są w posiadaniu Zamawiającego. Kontenery usytuowane są na terenie miasta Ostrzeszów. Trzy kontenery o pojemności 7 m3 znajdują się przy cmentarzach przy ulicach: Kościuszki (2 szt.) i Al.Wolności - Plac Borek (1 szt.). Jeden kontener o pojemności 6 m3 znajduje się na parkingu Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów przy ul. Zamkowej 33. Załadunek, transport, opróżnianie oraz wyładunek kontenerów będzie wykonywany przy użyciu pojazdu samochodowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do w/w kontenerów. Kontenery po ich opróżnieniu zostaną ustawione przez Wykonawcę w tym samym miejscu, gdzie się znajdowały przed ich opróżnieniem. Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.