eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowaniaZP-38/WZŻ/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Wrocław: Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-38/WZŻ/2013
Numer ogłoszenia: 360292 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-38/WZŻ/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1)Żakiet z przodu i z tyłu cięcia pionowe lekko dopasowujące do sylwetki, z przodu dwie wpuszczone dolne kieszenie, góra żakietu wykończona w szpic, zapięcie pionowe na guziki; długość rękawów do łokcia lub długie; żakiety wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 160-195 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 1; żłobek nr 1- 25 szt.; żłobek nr 2- 36 szt. ; żłobek nr 3- 34 szt. ; żłobek nr 4- 41 szt.; żłobek nr 5- 37 szt.; żłobek nr 7- 36 szt.; żłobek nr 8- 42szt.; żłobek nr 9- 14 szt.; żłobek nr 10- 28 szt.; żłobek nr 11- 23 szt.; żłobek nr 12- 6 szt.; żłobek nr 13- 22szt.; żłobek nr 14- 54 szt.; żłobek nr 15- 59 szt; odzież dla osób na etat zastępstwo(zamawiana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego) - 10 szt.; razem ilość żakietów: 467 szt. 2)Koszulka bawełniana typu T shirt, z krótkim rękawem delikatnie taliowany, dekolt w łódkę; wykonana ze 100% bawełny (dopuszczalna domieszka 5% elastycznego włókna syntetycznego) o gramaturze 150-210 g m2, materiał miły w dotyku, przewiewny, wytrzymały, wzmocnienia mankietów przy rękawach i biodrach; możliwość prania w co najmniej 40 stopniach Celsjusza; niedopuszczalne odkształcenie deformacja na szwach po praniu; żłobek nr 1- 50 szt.; żłobek nr 2- 12 szt.; żłobek nr 3- 8 szt.; żłobek nr 4 - 2szt.; żłobek nr 5- 10 szt.; żłobek nr 7- 16 szt.; żłobek nr 9- 22szt.; żłobek nr 11- 26 szt.; żłobek nr 13- 44 szt.; żłobek nr 14- 22 szt.; żłobek nr 15- 58 szt.; razem ilość koszulek bawełnianych: 270 szt. 3)Spodnie z paskiem i zapięciem na zamek błyskawiczny z przodu i guzik, po bokach gumki dopasowujące spodnie w talii, lekko rozkloszowane lub proste u dołu, z tyłu i z przodu po dwie zaszewki, bez kieszeni, u dołu nogawek rozcięcia, spodnie z wysokim stanem (niedopuszczalne tzw. biodrówki); spodnie wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 2; żłobek nr 1- 12 par; żłobek nr 3- 26 par; żłobek nr 4- 28 par; żłobek nr 5 -36 par; żłobek nr 7- 35 par; żłobek nr 8- 33 pary; żłobek nr 9- 14 par; żłobek nr 10- 25 par; żłobek nr 11- 36 par; żłobek nr 12- 6 par; żłobek nr 13- 34 pary; żłobek nr 14 -64 pary; żłobek nr 15 - 83 pary; odzież dla osób na zastępstwo (zamawiana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego)- 10 szt.; razem ilość spodni: 442 pary. 4)Spodnie ? z paskiem i zapięciem na zamek błyskawiczny z przodu i guzik, po bokach gumki dopasowujące spodnie w talii, lekko rozkloszowane lub proste u dołu, z tyłu i z przodu po dwie zaszewki, bez kieszeni; spodnie ? wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 3; żłobek nr 1- 12 par; żłobek nr 2- 42 pary; żłobek nr 3- 12 par; żłobek nr 4- 14 par; żłobek nr 5- 6 par; żłobek nr 8- 6 par; żłobek nr 9- 6 par; żłobek nr 13- 9 par; żłobek nr 15- 4 pary; razem ilość spodni ? -111 par. 5)Spódnica klasyczna zapięcie z tyłu na zamek błyskawiczny, po bokach gumki dopasowujące spódnice w talii, po dwie zaszewki z przodu i z tyłu, długość - do pół kolana, rozcięcie z tyłu; spódnica wykonana z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcająca się i nieodbarwiająca się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 4; żłobek nr 1 26 szt.; żłobek nr 7 9 szt.; żłobek nr 8 3szt.; żłobek nr 9 5szt.; żłobek nr 10 3szt. ; żłobek nr 13 2 szt.; żłobek nr 14 1szt. ; żłobek nr 15 1szt; razem ilość spódnic 50 szt. 6)Fartuch ochronny uniwersalny o dł. 70-75 cm, szer. około 70 cm; z szelkami na szyję oraz parą wiązań o dł. 70 cm z tyłu; kieszonka na wysokości klatki piersiowej; fartuch wykonany z tkaniny w kolorze białym, nie odkształcający się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; tkanina nadająca się do prania w 95 stopniach Celsjusza; żłobek nr 1- 4 szt.; żłobek nr 2- 3 szt.; żłobek nr 3- 3 szt.; żłobek nr 4- 3szt.; żłobek nr 5- 3szt.; żłobek nr 6- 3szt.; żłobek nr 7- 3szt.; żłobek nr 8- 2szt.; żłobek nr. 9- 2szt. ; żłobek nr 10- 4szt.;żłobek nr 11- 3szt.; żłobek nr 12- 10 szt., żłobek nr 13- 3szt.; żłobek nr 14- 7 szt.; żłobek nr 15- 8 szt.; razem ilość fartuchów ochronnych- 61 szt. 7)Zapaska średniej długości około 60 cm lub długa około 75 cm; zapaska wykonana z tkaniny w kolorze białym, nie odkształcająca się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 60% bawełna 40% włókno syntetyczne do 65% bawełna 35% włókno syntetyczne; tkanina nadająca się do prania w 95 stopniach Celsjusza; żłobek nr 1- 4szt.; żłobek nr 3- 1szt.; żłobek nr 5 - 5szt.; żłobek nr 7 - 4szt.; żłobek nr 8- 6 szt.; żłobek nr 9- 2szt.; żłobek nr 11- 10 szt.; żłobek nr 13- 5 szt.; żłobek nr 14- 7 szt. ;żłobek nr 15 -8 szt.; razem ilość zapasek - 52 szt. 8)Fartuch przedni podgumowany - biały dla pracowników kuchni, wykonany ze 100% PCV, zakładany na szyję z wiązaniem na paski z tyłu, wymiary - 75x100 cm; żłobek nr 2- 4 szt.; żłobek nr 3- 3szt.; żłobek nr 4- 4 szt.; żłobek nr 5- 5szt.; żłobek nr 8 - 6szt.; żłobek nr 9- 2 szt.; żłobek nr 10- 12szt.; żłobek nr 11- 4szt.; żłobek nr 13- 1szt.; żłobek nr 14- 15 szt.; żłobek nr 15- 8szt.; razem ilość fartuch przedni podgumowany- 64 szt. 9)Czepek ochronny - na głowę dla pracowników kuchni, kolor biały, otok i daszek wykonany z tkaniny (65% PES 35% BW, gramatura 210-245 g m2), wierzchnia część czepka i woreczek na włosy z miękkiej siatki (100% PES); Zamawiający dopuszcza również model, w którym otok, daszek, wierzchnia część czepka są wykonane z tkaniny (65% PES 35% BW, gramatura 210-245 g m2) z siateczką (100% PES) jedynie na włosy; szerokość obwodu - regulowana gumką; rozmiar uniwersalny; żłobek nr 1- 12szt.; żłobek nr 2- 4 szt.; żłobek nr 3- 50 szt.; żłobek nr 4- 4szt.; żłobek nr 5- 4szt.; żłobek nr 7- 4 szt.; żłobek nr 8-12 szt.; żłobek nr 9- 2szt.; żłobek nr 11-10 szt.; żłobek nr 13- 18 szt.; żłobek nr 14- 20 szt.; żłobek nr 15- 8 szt.; razem ilość czepek ochronny: 148 szt. 10)Rękawice ochronne kuchenne - w kolorze ciemnym, w tym w kolorze czarnym, temperatura - do 230°C, długość min. 430 mm, zastosowanie - gastronomia, placówki zbiorowego żywienia, restauracje; żłobek nr 1- 2 pary; żłobek nr 5- 2pary; żłobek nr 6- 2pary; żłobek nr 8- 1para; żłobek nr 9- 1para; żłobek nr 10- 2pary; żłobek nr 11- 2 pary; żłobek nr 12- 4pary; żłobek nr14- 2pary; żłobek nr 15- 4 pary; razem ilość rękawic ochronnych kuchennych- 22 pary. 11)Rękawice ochronne do pracy w pomieszczeniu mroźno-chłodniczym - rękawice 5-palcowe, wykonane z niebieskiego lateksu, w części dłoniowej szorstkowanego, ocieplane trykotową wkładką; długość min. 30 cm, grubość min. 1,4 mm; dopuszczone do kontaktu z żywnością; żłobek nr 1- 1 para; żłobek nr 2- 1para; żłobek nr 3- 1para; żłobek nr 4- 1 para, żłobek nr 5- 1para; żłobek nr 6- 1 para; żłobek nr 7- 1 para; żłobek nr 8 - 1para ; żłobek nr 10 - 1 para; żłobek nr 11- 1 para; żłobek nr 12- 1 para; żłobek nr 13- 1 para; żłobek nr 14- 1 para; żłobek nr 15- 1 para ; Dodatkowe pary zamawiane według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego- 2 pary; razem rękawice ochronne do pracy w pomieszczeniu mroźniczo- chłodniczym 16 par. 12)Rękawice ochronne gumowe - dwukolorowe, wykonane z lateksu i kauczuku; mankiet sięgający do połowy przedramienia; wyściółka z flokowanej czystej bawełny; delikatna chropowata struktura na części chwytnej, zapewniająca dobrą przyczepność; administracja- 20 par, razem rękawice ochronne gumowe- 20 par. Dostawy odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków odbywać się będą do następujących obiektów: Żłobek nr 1- ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2- ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3- ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6- ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7- ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8- ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9- ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław, Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12- ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław, Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław, Administracja - ul. Fabryczna 15, Wrocław,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.42.40.00 - Rękawice .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie obiektu) oraz możliwość wprowadzenia zmian ilości odzieży i środków ochrony indywidualnej podanych w załączniku nr 2, które określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 7% bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 3.Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, związanych z uwarunkowaniami technicznymi wykonania zamówienia oraz działania osób trzecich. Zmiana taka wymaga formy aneksu podpisywanego po zweryfikowaniu w/w okoliczności przez Zamawiającego. 4.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem , że produkt zamienny będzie równoważny lub lepszy od wymaganego przez zamawiającego oraz cena nie przekroczy ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zmiana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: można składać osobiście we Wrocławskim Zespole Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław (Sekretariat) lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.