eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku B-1 i C-4 b (portiernia) Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 35999

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku B-1 i C-4 b (portiernia) Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, do kontaktów: mgr Grażyna Szewczyk, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, fax 042 6791780, e-mail: zam.publ@csk.lodz.pl, www.csk.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku B-1 i C-4 b (portiernia) Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: W ciągu ostatnich 8 lat Zamawiający dokonywał intensywnej wymiany najbardziej zniszczonej stolarki okiennej. W wyniku tych prac wymienionych zostało ok. 30 % stolarki w bud. B-1. Przewidziane przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania wykonania ok. 800 m2 stolarki okiennej stanowić będzie kontynuację wykonanych dotychczas robót. 1. Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku B-1i C-4 b ( portiernia ) Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. CPV- 45000000-7, 28122100-4 2. Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku B-1ok. 775 m2. , w budynku C-4 b (portiernia) ok. 30 m2. 3. Prace wykonywane będą w funkcjonującym budynku Szpitala ( B-1 ) przy ul. Czechosłowackiej 8/10 ( poziom - piwnica, parter, I piętro, nadbudówki ). 4. Wykonanie całości robót zgodnie z informacjami podanymi w cz. B. 5. Kolejne etapy robót będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami. Ustalenia obejmować będą zakres oraz terminy wykonania prac. 6. Prace związane z demontażem starych okien i montażem nowych ( obróbki tynkarskie w tym obróbki tynkarskie pod parapety zewnętrzne, bez robót blacharskich ). 7. Wymagamy sukcesywnej dostawy okien ( maksymalnie 150 m2 jednorazowo ) - Zamawiający nie dysponuje odpowiednim pomieszczeniem. Przedmiot zamówienia przedstawiony jest w części B zawierającej - Opis techniczny przedmiotu zamówienia - rzuty pięter wraz z przekrojami, książka przedmiarów i kosztorys budowlany ofertowy. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie przez Wykonawcę, w obecności pracownika Zamawiającego Marcina Włodarczyka ( 675-73-82 ) wizji lokalnej fronu robót. Fakt ten musi być odnotowany poprzez podpisanie stosownego oświadczenia do oferty - zał. nr 3. Rozliczenie wykonania prac nastąpi na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego - ustalonego na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy. Termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2006 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź 92-216 ul. Czechosłowacka 8/10. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; -) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. -) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.09.2005, cena - 50 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2005, godzina 10:15, 92-216 Łódź ul. Czechosłowacka 8/10 pok. 104.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.