Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Lgota Wielka: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie
Numer ogłoszenia: 359850 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lgota Wielka , Ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie, tel. (044) 680 13 81, faks (044) 680 17 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia do pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie - Krępa 23, 97-565 Lgota Wielka -zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem, obejmująca wykonanie następujących zadań: 1) Dostawa mebli - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 2) Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 3) Dostawa sprzętu RTV i AGD - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 4) Dostawa sprzętu komputerowego - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 5) Dostawa rolet - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 6) Dostawa pozostałego wyposażenia - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania uzyskane na zasadach i w trybie określonym w odrębnych przepisach. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia znajdują sie w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.51.54.00 - Rolety 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych: 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 14.1 i formie określonej w Rozdziale 12 SIWZ:.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lgota.i-bip.pl//index.php?lang=1&cat=23&subcat=100.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej
ul. Radomszczańska 60
97-565 Lgota Wielka
pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej ul. Radomszczańska 60 97-565 Lgota Wielka pokój nr 2 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem (zał. Nr 2a).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem ( zał. Nr 2b)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu RTV i AGD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu RTV i AGD - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem ( zał. Nr 2c).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 39.71.00.00-2, 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem ( zał. Nr 2d)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rolet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rolet - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem ( zał. Nr 2e)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pozostałego wyposażenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałego wyposażenia - zgodnie z załączonym do specyfikacji opisem (zał. Nr 2f)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LGOTA WIELKA
więcej: przetargi LGOTA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu AGD dla RZGW Gliwice.
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Starej Błotnicy
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.