eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawy preparatów dezynfekcyjnych w podziale na 17 części. Sprawa ZP.3520/10/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Biała Podlaska: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych w podziale na 17 części. Sprawa ZP.3520/10/16
Numer ogłoszenia: 35979 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych w podziale na 17 części. Sprawa ZP.3520/10/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych w podziale na 17 części.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 400,00 zł; Część 2 - 700,00 zł; Część 3 - 700,00 zł; Część 4 - 200,00 zł; Część 5 - 400,00 zł; Część 6 - 600,00 zł; Część 7 - 700,00 zł; Część 8 - 600,00 zł; Część 9 - 300,00 zł; Część 10 - 600,00 zł; Część 11 - 1 000,00 zł; Część 12 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 13 - 2 000,00 zł; Część 14 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 - 600,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (warunek dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem 2A do siwz. 3) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 do siwz), że: 1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) zaoferowane wyroby nie zaliczają się do czynników rakotwórczych lub mutagennych; 3) w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów. 4) W przypadku zaoferowania produktu leczniczego: aktualna charakterystyka produktu leczniczego zatwierdzona przez Ministra Zdrowia. 5) W przypadku zaoferowania wyrobu medycznego/preparatu biobójczego: dokumenty zawierające parametry użytkowe, np: instrukcje stosowania, ulotki informacyjne, zawierające dane o: nazwie preparatu, przeznaczeniu, składzie chemicznym, spektrum, sposobie użycia i czasie działania. 6)Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 7)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Inne dokumenty i informacje dotyczące rozdz. VA siwz: Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument/ (o ile dotyczy) - w przypadku zaoferowania produktu leczniczego: 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części nr 1-11, 13 i 17)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 10zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 10zł+koszt przes. Prośbę można przesłać na faks 83/4147297..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 12 miesięcy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Enzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego i endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego i endoskopów, do wykonania 75 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego+aktywator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego do wykonania 90 000 litrów roztworu roboczego oraz aktywator - 270 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego+aktywator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego do wykonania 80 000 litrów roztworu roboczego oraz aktywator - 270 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat aldehydowy do dezynfekcji narzędzi, endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego+kontrolne paski testowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat aldehydowy do dezynfekcji narzędzi, endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego-700 litrów, kontrolne paski testowe-600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat aldehydowy do dezynfekcji narzędzi, endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego+kontrolne testy paskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat aldehydowy do dezynfekcji narzędzi, endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego, gotowy do użytku - 1 400 litrów,kontrolne testy paskowe - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, do wykonania 46 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, gotowy do użytku - 3 750 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, do stosowania u osób wrażliwych, gotowy do użytku - 3 000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, do stosowania w gabinetach zabiegowych, gotowy do użytku - 1 000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat antyseptyczny do odkażania skóry przed zabiegami operacyjnymi, punkcjami i iniekcjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat antyseptyczny do odkażania skóry przed zabiegami operacyjnymi, punkcjami i iniekcjami: a) preparat barwiony, gotowy do użytku - 530 litrów; b) preparat bezbarwny, gotowy do użytku - 1 800 litrów; c) preparat bezbarwny w opakowaniach ze spryskiwaczem, gotowy do użytku - 475 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych i wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych i wyrobów medycznych, gotowy do użytku: a) preparat w opakowaniach o pojemności do 1 L ze spryskiwaczem - 3 500 litrów; b) preparat w opakowaniach o pojemności do 5 L - 2 000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i wyposażenia pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i wyposażenia pomieszczeń, do wykonania 8 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparat antyseptyczny do dezynfekcji ran, błon śluzowych i graniczącej z nimi skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat antyseptyczny do dezynfekcji ran, błon śluzowych i graniczącej z nimi skóry, gotowy do użytku: a) preparat w op. o poj. do 500ml ze spryskiwaczem - 300 litrów; b) preparat w op. o poj. do 1 L - 1 200 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparat do dezynfekcji powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego - 8 000g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Uniwersalny preparat dezynfekujący: powierzchnie sanitarne, podłogi, ściany, powierzchnie zmywalne, urządzenia sanitarne, pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny preparat dezynfekujący: powierzchnie sanitarne, podłogi, ściany, powierzchnie zmywalne, urządzenia sanitarne, pojemniki na odpady - 9 600 tabletek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi - 30 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne - 8 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.