eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesznowola › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w 2016 roku.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Lesznowola: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 359492 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172875 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w 2016 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego będzie obejmować - 4 044 punktów oświetleniowych, ( w tym 4 025 szt. lampy sodowe, 19 szt. lampy ledowe). W okresie obowiązywania umowy Wykonawca winien zapewnić: 1)Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2)Właściwy stan zamknięć wnęk słupowych i rozdzielnic oświetleniowych. 3)Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 4)Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń bez zagrożenia dla osób postronnych. 5)Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, t.j.: a.czyste klosze i korpusy, b.pozamykane wnęki słupowe, c.metalowe części urządzeń bez śladów korozji. 6)Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 7)Prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych na bieżąco przez Zamawiającego: a.obwodów w szafach oświetleniowych. b.słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych. Oznakowanie ma być naniesione dla 100 % urządzeń w danym obszarze. 8)Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic oraz terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia ulicznego i drogowego, awarii oświetlenia w możliwie najkrótszym czasie: - poważnej w ciągu 1 godziny od jej powstania, - awarii polegającej na uszkodzeniu w ciągach ulicznych w ciągu 6 godzin od jej powstania, - usuwanie pojedynczych uszkodzeń w ciągu 12 godzin 9)Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od: - Zamawiającego - Mieszkańców oraz zwrotne potwierdzanie ich usunięcia Zamawiającemu. 10)Informowanie Zamawiającego i właściwego Inspektora Nadzoru o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic. 11)Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, itp.) w czasie maksymalnie 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego. 12)Wykonanie, pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych dla 100 % urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie maks. 30 dni sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie i przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. Inspektor Nadzoru w terminie 14 dni dokonuje akceptacji lub wskazuje na konieczność wprowadzenia poprawek w harmonogramie. Protokoły pomiarów powinny zostać przekazane w/w Inspektorowi Nadzoru najpóźniej 30 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy. 13)Malowanie, metalowych części urządzeń oświetleniowych dla 80 % urządzeń. Obowiązująca barwa zostanie ustalona przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie maks. 30 dni sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie i przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. Inspektor Nadzoru w terminie 14 dni dokonuje akceptacji lub wskazuje na konieczność wprowadzenia poprawek w harmonogramie. Protokolarne przekazanie pomalowanych urządzeń w/w Inspektorowi Nadzoru powinno nastąpić najpóźniej 30 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy. 14)Transport dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. Liczbę i termin kontroli ustala na bieżąco Inspektor Nadzoru Zamawiającego. 15)Bieżącą współpracę, z właściwym Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, oraz na życzenie Zamawiającego rozplombowywanie, w obecności przedstawiciela Zakładu Energetycznego listwy zaciskowej każdego licznika, oraz jej oczyszczenie i dokręcenie zacisków przewodów zasilających, a następnie zgłoszenie tego faktu właściwym służbom Zakładu Energetycznego w celu ich ponownego zaplombowania. 16)W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia, właściwego Zakładu Energetycznego. 17)Usunięcie w czasie maksymalnym 3 h od chwili otrzymania zgłoszenia, przypadki świecenia opraw z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z zamawiającym, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego. 18)Wymiana lub naprawa w ciągu 48 h, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 19)Wymiana lub naprawa kabla, przewodu linii napowietrznej, linii kablowej ziemnej, napowietrznej (mufa, izolator, itp.), gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym, robót ziemnych), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. ( Czas wykonania usługi nie dłuższy niż 48 godz. ) 20) Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy w przypadku, gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. ( Czas wykonania usługi nie dłuższy niż 48 godz. ) 21)Wymiana lub naprawa w ciągu 24 h, opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, wymiana źródeł światła, gdy uległy one uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 22)Uzupełnienie w ciągu 48 h (szafa oświetleniowa, słup), 24 h (kable, przewody), 24 h (oprawy oświetleniowe, źródła światła) skradzionych elementów urządzeń lub całych urządzeń. 23)W przypadku, kiedy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru Zamawiającego Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia, Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do urządzenia uszkodzonego. 24)W ciągu 2 dni roboczych Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Inspektorowi Nadzoru dokumentacji jednoznacznie określającej miejsce i zakres awarii, oraz protokołu pomiarów elektrycznych wykonanych po usunięciu awarii. 25)Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco w dni robocze powiadamiać Inspektora Nadzoru o awariach i wykonanych robotach, oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. Inspektor Nadzoru na bieżąco ustali, dla których robót konieczne jest przeprowadzenie odbioru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na miejsce awarii (miejsce robót). 26)Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo zgłosić gotowość do odbioru technicznego robót zanikowych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na miejsce awarii, miejsce robót. 27)Wykonawca winien stosować, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru, tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty. 28)W przypadku nie usunięcia w terminie awarii urządzeń i osprzętu oświetleniowego przez Wykonawcę Zamawiający zleci wykonanie ww. robót firmie zewnętrznej a kosztami postępowania i wykonania robót obciąży Wykonawcę. 29)Wykonawca jest zobowiązany udostępnić, na każde żądanie Inspektora Nadzoru, w ciągu co najwyżej 6 godzin, zamykane części urządzeń w celu przeprowadzenia kontroli. 30) Przekazanie urządzeń będących przedmiotem konserwacji przed rozpoczęciem usługi oraz po zakończeniu usługi nastąpi protokołem przyjęcia-przekazania zawartym przez Strony umowy. 31) W przypadku nie podpisania przez Wykonawcę protokołów odbioru robót (w tym zawierających naliczone kary umowne), Zamawiający odliczy potrącenia umowne z miesięcznych faktur VAT za konserwację. 32) Przed zakończeniem usługi należy wykonać wszystkie niezbędne naprawy urządzeń i usunąć wszystkie tymczasowe połączenia sieci zasilającej. 33) W dniu następnym po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu klucze do zamykanych części urządzeń. 34) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia, w ciągu 7 dni roboczych nie domagań, które zostały wykazane w protokole zdawczo - odbiorczym spisanym w dniu zakończenia usługi. 35) Wykonawca jest zobowiązany do przycinania gałęzi pod liniami w miejscu zainstalowania opraw 36) Montaż i demontaż ozdób świątecznych w ilości ok. 300szt. 37) Naprawa uszkodzonych lub wymiana na nowe skrzynek SON - ok.10szt. 38) Wymiana uszkodzonych lamp, lub dowieszenie lamp - ok.38 szt. 39) Wymiana lub dowieszenie wysięgników - ok. 38 szt. 40) Wymiana uszkodzonych słupów - ok. 11 szt. 41) Wymiana lub montaż przewodu zasilającego lampy ( pilota ) - ok. 950 mb. 42) Wymiana 20 szt. kloszy kulistych. 43) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywaniu zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie na składowanie i utylizację zużytych elementów oświetleniowych . 44) Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia konieczne do realizacji umowy. 45) Wykonawca pokrywa koszty wszystkich materiałów koniecznych do realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELES - BUD Ewa Struzińska, ul. Powstańców 4 A lok 2, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130055,08

  • Oferta z najniższą ceną: 111022,36 / Oferta z najwyższą ceną: 199959,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.