eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na zadanie p.n.Przebudowa Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24 - Nowe funkcje w starych murach .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Tarnów: Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na zadanie p.n.: Przebudowa Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24 - Nowe funkcje w starych murach .
Numer ogłoszenia: 35948 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, fax 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na zadanie p.n.: Przebudowa Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24 - Nowe funkcje w starych murach ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, w oparciu o projekt opracowany w 2003r., na dostosowanie budynku Pałacu Młodzieży do nowych funkcji, w tym dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów p.poż. i sanitarnych. Aktualizację projektu należy wykonać w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy z 2003 r. Zakres prac: A. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. B. Uzyskanie warunków technicznych dostawy energii elektr., gazu, ciepła dla potrzeb wentylacji i c.o., itp. C. Budynek główny. 1. Aktualizacja inwentaryzacji budynku głównego. Inwestor posiada projekt budowlano-wykonawczy oraz inwentaryzację budynku w wersji papierowej wykonane 2003r., które będą udostępnione Wykonawcy - Projektantowi. 2. W oparciu o projekt budowlano-wykonawczy wykonany w 2003r. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynku głównego z uwzględnieniem następujących zmian: 1) Przebudowa sali wielofunkcyjnej wraz z zapleczem. W sali wielofunkcyjnej (teatralno-konferencyjnej) zaprojektować wyposażenie: rzutnik i ekran na stałe zamocowane do sufitu, instalacje: internetowa i komputerowa. W zakresie remontu sali przeprojektowanie wszystkich instalacji wewnętrznych w ten sposób, aby można było w I etapie robót wykonać modernizację sali wielofunkcyjnej wraz z zapleczem i użytkować ją niezależnie od pozostałej części obiektu. 2) Zmiana przeznaczenia sal: a) parter - sala 114 mediateka, b) I piętro - sala Nr 212 Pracownia projektowania mody, sala Nr 214 Pracowania plastyczna, sala Nr 215 Pracowania grafiki komputerowej. 3) Zmiana zagospodarowania terenu: w miejsce uprzednio zaprojektowanego boiska do koszykówki i kortów ziemnych zaprojektować: a) tor o nawierzchni asfaltowej dla modeli samochodów zdalnie kierowanych, b) podest o wym. ok. 8 x 10m, o wys. ok. 1 m nad terenem z demontowaną konstrukcją umożliwiającą montaż osłony przeciwsłonecznej i dekoracji. Zaprojektować złącze terenowe do podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby imprez plenerowych, powiększenie skate - parku o część terenu uprzednio przeznaczonego na miasteczko ruchu drogowego (rezygnuje się z miasteczka ruchu drogowego), ogrodzenie skate-parku. Na pozostałej części terenu zaprojektować parkingi, zieleń, ławeczki, oświetlenie. przeprojektowanie trasy drogi p.poż. ze względu na wymiary toru dla samochodów zdalnie sterowanych, zaprojektowanie ławeczek, zieleni niskiej wzdłuż drogi pożarowej od strony południowej. D. Budynek pomocniczy - w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy wykonany w 2003r. rozdzielenie wszystkich przyłączy w ten sposób, aby uzyskać indywidualne podłączenie budynku pomocniczego, niezależne od budynku głównego. E. Wykonanie studium wykonalności. F. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. G. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oddzielnie dla każdego budynku, z podziałem na etapy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do ofert. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt.VI. 4a) i e) SIWZ, tj.: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (projekty przebudowy, remontu lub budowy budynków wraz z instalacjami: wod - kan., c.o. i elektr. wewn.) oraz o wartości (cenie projektu) nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każdy projekt. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia projektowe do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, dla branż występujących w zamówieniu: branży architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., instalacji c.o. i wentylacji, elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Osoby te muszą dysponować aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 4 a), c) i d) SIWZ, tj.: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., instalacji c.o. i wentylacji, elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz dokumenty potwierdzające przynależność projektantów do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; wykaz zrealizowanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania, wartości i zamawiających. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI. 4 a) i b) SIWZ., tj.: oświadczenie z art. 22 ust. 1; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Z załączonego dokumentu musi jednoznacznie wynikać na jaką kwotę ubezpieczony jest Wykonawca. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 4 a) - e) SIWZ, tj.: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Z załączonego dokumentu musi jednoznacznie wynikać na jaką kwotę ubezpieczony jest Wykonawca.; uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., instalacji c.o. i wentylacji, elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz dokumenty potwierdzające przynależność projektantów do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; wykaz zrealizowanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania, wartości i zamawiających; aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika Nr 2 ), b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Z załączonego dokumentu musi jednoznacznie wynikać na jaką kwotę ubezpieczony jest Wykonawca. c) uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., instalacji c.o. i wentylacji, elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz dokumenty potwierdzające przynależność projektantów do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) wykaz zrealizowanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (pkt IV.2.a), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i zamawiających wg zał. Nr 5. e) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok.328..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.