Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Płock: Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Warszawskiej Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.: Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, Jachowicza 20,7 czerwca 1991roku nr 3 oraz Dobrzyńskiej 5
Numer ogłoszenia: 359451 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych , ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, faks 024 3672225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Warszawskiej Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.: Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, Jachowicza 20,7 czerwca 1991roku nr 3 oraz Dobrzyńskiej 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie niesegregowanych odpadów komunalnych z następujących obiektów PW SzNTiS w Płocku: Adres -ul., Rodzaj pojemnika, Ilość pojemników, Częstotliwość odbioru, Łukasiewicza 17, *KP, szt.2, Na telefon (2 x w miesiącu), 7 czerwca 1991r. nr 3, **SM 1100, szt.1, Na telefon (2 x w miesiącu), Jachowicza 2/4, **SM 1100, szt.3, Na telefon (4 - 5 x w miesiącu), Jachowicza 20, **SM 1100, szt.1, Na telefon (2 x miesiącu), Dobrzyńska 5, **SM 1100, szt.2, Codziennie. gdzie: * Zadanie 1- pojemniki KP, ** Zadanie 2- pojemniki SM 1100. Okres realizacji usługi od 01.02.2009r. do 31.12.2009r. Pojemniki w/w ilościach i rodzaju dostarcza Wykonawca. Szacunkowa liczba wywozu pojemników w ciągu roku: KP- 55 szt., SM 1100- 1100 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta może być złożona na: -całość zamówienia (pojemniki KP i pojemniki SM 1100) -część I (tylko pojemniki KP) -cześć II (tylko pojemniki SM 1100).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnia warunki ogólne. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia/nie spełnia. Warunki ogólne. Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp i nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zezwolenia/decyzji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska
Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych
ul.Łukasiewicza 17
09-400 Płock, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych ul.Łukasiewicza 17 09-400 Płock, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2024
- DOSTAWA POKARMU DLA RYB, GADÓW I PTAKÓW W ROKU 2024
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 71 Bucierz, 215 Konotop oraz 149 OPBMR Głębokie.
- Częściowy remont elewacji bud. nr 25 w m. Złocieniec.
- Usunięcie nielegalnie porzuconych odpadów z nieruchomości położonej w obrębie Kowale Oleckie będącej w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa KOWR OT w Olsztynie
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 121, 193 i 61 w m. Złocieniec.
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 8 i 22 przy ul. Kościuszki 24 oraz bud nr 6 i 23 przy ul. Ciasnej 7 w m. Wałcz.
- Roboty remontowe w budynku nr 108 w m. Konotop PWB
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.