eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Remont obiektu zaplecza socjalnego boiska sportowego w Mostkowie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Barlinek: Remont obiektu zaplecza socjalnego boiska sportowego w Mostkowie
Numer ogłoszenia: 359372 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu zaplecza socjalnego boiska sportowego w Mostkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wzmocnienie fundamentu wraz z izolacją ścian fundamentowych; b) wymianę instalacji kanalizacyjnej żeliwnej podposadzkowej z naprawą i izolacją posadzki; c) dołożenie 1 płyty g-k celem poprawienia warunków ppoż, z wymianą płyt zagrzybionych; d) wymianę stolarki okiennej; e) roboty elektryczne (wymiana przewodów aluminiowych na miedziane oraz wykonanie elektrycznej instalacji c-o); f) wykonanie tynków wewnętrznych pod boazerią; g) montaż kotew systemowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. KRONEX Krzysztof Krupski, Sumiak 4,, 74-304 Nowogródek Pom., kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57377,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57377,04

  • Oferta z najniższą ceną: 57377,04 / Oferta z najwyższą ceną: 57377,04

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: 1. Po dokonaniu odkrywek i widocznych pęknięciach na ścianach konstrukcyjnych stwierdza się konieczność wzmocnienia fundamentu celem zabezpieczenia przed dalszą degradacją konstrukcyjną elementów nośnych. Należy także wykonać pionową izolację przeciwwilgociową. 2. Po dokonaniu odkrywek i stwierdzenia zapchania się instalacji żeliwnej oraz braku izolacji i występowaniem szlaki pod posadzką (szlaka paleniskowa) należy wymienić zapchaną kanalizację żeliwną na instalację z PCV, wykonać izolację przeciwwilgociową posadzki, oraz dokonać naprawy posadzki. 3. Po przeprowadzeniu kontroli w remontowanym obiekcie, stwierdza się częściowe zagrzybienie płyt g-k na sufitach, oraz nieprzystosowanie elementu do przepisów ppoż. Należy dokonać wymiany uszkodzonych części i dołożyć 1 warstwę płyty celem dostosowania do aktualnych przepisów. 4. Istniejące w obiekcie okna są nieszczelne, szyby są popękane i mają nieszczelną ościeżnicę. Należy wymienić 21 sztuk okien ze względu na poprawę warunków użytkowych, izolacyjnych oraz estetycznych obiektu. 5. Wymianę przewodów aluminiowych na miedziane oraz wykonanie instalacji c-o - po dokonaniu odkrywek stwierdzono częściowe występowanie przewodów aluminiowych w obiekcie, należy je wymienić ze względu na bezpieczeństwo użytkowania. Instalacja c-o spełnia warunki higieniczno - sanitarne w budynku. 6. Po dokonaniu odkrywek i demontażu boazerii wewnątrz budynku istnieje konieczność położenia tynków wewnętrznych, gdyż nie można było przewidzieć ich wykonania na etapie wykonywania dokumentacji. 7. Montaż kotew systemowych jest wskazana ze względów konstrukcyjnych - brak rozwiązań w projekcie budowlanym. Uzasadnienie prawne: Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamównienia podstawowego jest nieuzasadnione ze względów technicznych i gospodarczych, oraz wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Ponadto spowodowałoby trudności w wykonaniu zamówienia podstawowego oraz spowodowaloby wykonanie przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowy z wadami. Konieczność wykonania wymienionych prac powstała po dokonaniu odkrywek w trakcie realizicji robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.