Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: rozbudowa Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, do kontaktów: Katarzyna Urbaś - Wiśniewska, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7751673, fax 022 7752532, e-mail: promocja2@nowydwormaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bipnowydwormaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowy Dwór Mazowiecki ul. Słowackiego 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku sali gimnastycznej wraz z częścią sanitarnohigieniczną i łącznikiem (łączącym salę z budynkiem szkoły i istniejącą salą sportową) oraz wyposażeniem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały budowlane muszą być nieużywane oraz odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej.Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia zabudowy ogółem = 1 128,47 m2 Powierzchnia użytkowa ogółem = 1 163,30 m2 Kubatura ogółem = 8 213,82 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 60000 zł w jednej z wybranych form: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w PeKaO S.A. I Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim nr 67124034801111000042683405,w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych;w gwarancjach ubezpieczeniowych;w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Warunki ogólne: a)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp., b)W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe: a)przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln zł. b)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia, c)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia;Wymogi co do Wykonawców składających wspólną ofertę:Warunek określony w pkt a) muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, z tym, że jeden z podmiotów musi go spełnić co najmniej w 40 %.Warunek określony w pkt b) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt c) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. d)Wykonawca musi mieć do dyspozycji: kierownika budowy, pełniacego funkcję kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz z 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/robót i 5-cioletnim doświadczeniem w zakresie budowy obiektów kubaturowych, kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz z doświadczeniem 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczeniem 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót cieplnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń oraz doświadczeniem 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, kierownika robót wentylacyjnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczeniem 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wentylacyjnych. e) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia- warunek ten winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.f)Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie co najmniej 2 obiektów sportowych kubaturowych o wartości minimum 2 mln zł każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokona komisja przetargowa, oceniając je w następujący sposób: spełnia lub nie spełnia. Ocena dokonywana bedzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.7)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 2 mln zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100% zaoferowanej ceny za realizację zamówienia.9)Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych.10)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (\Potencjał techniczny\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ. 11)Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.12)Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za przekazanie materiałów przetargowych w formie wydruku lub na nośniku elektronicznym: opłata gotówką - w kasie siedziby zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, sala 312.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/Z/K/4620-2/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Św. Elżbiety 1-2 we Wrocławiu.
- SVA/W/J/4620-15/2024 Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 1904/2 Przemyśl
- SVA/W/J/4620-11/2024: Montaż instalacji fotowoltaicznej w Jarosławiu i Nowym Dworze Mazowieckim - zad. 1827
- Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/U/4620-66/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesku.
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.