eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Szkoły Policji w Słupsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Słupsk: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Szkoły Policji w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 359298 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311332 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, faks 059 8417559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Szkoły Policji w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1-4.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach zwanych dalej zadaniami: 1)zadanie nr 1 - dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego (opis w załącznikach 1.1-1.21 do SIWZ), 2)zadanie nr 2 - dostawa i montaż sprzętu gospodarczego (opis w załącznikach 2.1-2.12 do SIWZ), 3)zadanie nr 3 - dostawa sprzętu biurowego (opis w załącznikach 3.1-3.2 do SIWZ), 4)zadanie nr 4 - dostawa i montaż rolet okiennych (opis w załączniku 4.1 do SIWZ). 4.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod kodami: 39150000-8, 42999000-5, 44410000-7, 30121200-5, 39515400-9. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia musi być: 1)zgodny z opisem podanym przez zamawiającego w załącznikach nr 1.1-4.1 do SIWZ, 2)nowy i nieużywany, 3)objęty gwarancją jakości na okres wskazany w załącznikach do SIWZ nr 1.1-1.21, 2.1, 2.2, 2.4, 2.10-2.12, 3.1, 3.2 i 4.1 (36 miesięcy) oraz w załącznikach do SIWZ nr 2.3 i 2.6 (12 miesięcy) - licząc od dnia odbioru. 7.Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczy, rozładuje i zmontuje na swój koszt i ryzyko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.00.00 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 39.51.54.00 - Rolety .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9475.37 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu gospodarczego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REST ANDRZEJ WINNICKI, ul. Nad Śluzami 33, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5364.27
  • Oferta z najniższą ceną: 5364.27 oferta z najwyższą ceną: 6760.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa i montaż rolet okiennych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOL SP. Z O.O., ul. Szkółkarska 17, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4111.08
  • Oferta z najniższą ceną: 4111.08 oferta z najwyższą ceną: 6560.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.