eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Dostarczanie warzyw i owoców dla punktów żywienia S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Krynica: Dostarczanie warzyw i owoców dla punktów żywienia S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 359272 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309536 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie warzyw i owoców dla punktów żywienia S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostarczanie warzyw i owoców dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica - Zdrój w okresie 12 miesięcy od dnia 25 października 2011 r., z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 4 według pakietów: Pakiet I- warzywa korzeniowe i bulwiaste, Pakiet II - ziemniaki, Pakiet III- warzywa i owoce Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (pakiet nr I,II i III). 2. W ramach zamówienia dostarczanie towaru będzie dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy faxem - dotyczy pakietu nr I i nr III. 3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru w zakresie pakietu nr II będzie dokonywane w następujących częściach: 1) 15 ton (piętnaście) ziemniaków zostanie dostarczone przez Wykonawcę w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 2) pozostała część towaru, określona w ofercie Wykonawcy dostarczana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy faxem . 4. Dostawy towaru będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 10.00, z wyłączeniem dni świątecznych. 5. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo-ilościowe, termin i miejsce dostawy. 6. Miejscem dostarczenia warzyw i owoców są punkty żywienia w obiektach Zamawiającego adres : - Nowy Dom Zdrojowy ul. Nowotarskiego 7 33-380 Krynica-Zdrój - Stary Dom Zdrojowy ul. Nowotarskiego 2 33-380 Krynica-Zdrój - Nowe Łazienki Mineralne ul. Piłsudskiego 2 33-380 Krynica-Zdrój 7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną oraz koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 8. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (pakiet nr I, II,III). 8.1. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (3 pakiety). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2 pakiety lub 3 pakiety. 8.2. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone. 8.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej od dnia zawarcia umowy do dnia 29 luty 2012 r. 8.4. W okresie od dnia 1 marca 2012 r. ceny określone w ofercie przetargowej nie mogą być wyższe niż średnia cena jednego kilograma poszczególnych warzyw i owoców ustalona przez Sandomierski Ogrodniczy Rynek Hurtowy (notowania pod adresem: www.gieldasan.pl) w przeddzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego, pomniejszona o upust zaoferowany przez Wykonawcę. 8.5.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 20 % określonej w załączniku nr 4 . Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 9. Towar dostarczany przez Wykonawcę winien spełniać wymogi zawarte w następujących aktach prawnych : a)Rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, z późn. zm.) b)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych ( Dz. U. 2010 r. nr 232 poz. 1525 z późn. zm.) c)Rozporządzeniu (WE) Nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz. U. L 70 z 16.03.2005, z późń. zm.) 10. Dostarczany towar powinien być pakowany: opakowania stanowią worki raszlowe do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych. 11. Dostarczany towar powinien być znakowany, do partii dostawczej należy dołączyć specyfikację zawierającą następujące informacje: a)nazwę produktu, b)masę netto, c)nazwę dostawcy - producenta, adres, d)kraj pochodzenia, e)warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. 123.Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do dostarczania towaru winna mieć aktualne badania lekarskie potwierdzone w książeczce zdrowia pracownika, winna być ubrana w kompletny, czysty i stosowny strój służbowy. 13.Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 VIII 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29.IV.2004r. - higiena środków spożywczych (zał.nr 2 do rozporządzenia),którymi to będzie dostarczał przedmiot zamówienia oraz posiadać książkę kontroli mycia samochodu. 14.Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) lub jest w trakcie opracowywania. W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.5.2. 15.Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego (Podstawa prawna: art. 61 ustawy z dnia 25.8.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz.1225 z późn. zm.). 16. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.20.00 - Owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I- warzywa korzeniowe i bulwiaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU AGRO-HURT sp. j. Waldemar, Piotr, Paweł Wideł z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Zdrojowa 12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102363,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33451,58

  • Oferta z najniższą ceną: 33451,58 / Oferta z najwyższą ceną: 54682,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II - ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU AGRO-HURT sp. j. Waldemar, Piotr, Paweł Wideł z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Zdrojowa 12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56634,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III- warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU AGRO-HURT sp. j. Waldemar, Piotr, Paweł Wideł z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Zdrojowa 12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126332,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141932,57

  • Oferta z najniższą ceną: 141932,57 / Oferta z najwyższą ceną: 204679,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.