eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Lubań: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Numer ogłoszenia: 359242 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340010 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności: 1) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do zadań Powiatu oraz Starosty , wykonywanych przez Starostwo Powiatowe w Lubaniu oraz jednostki organizacyjne Powiatu ; 2) udział w opracowaniu oraz opiniowanie projektów przepisów w tym przepisów prawa miejscowego w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu, 3) udział w opracowaniu oraz opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych wydawanych przez Zarząd Powiatu Lubańskiego oraz projektów uchwał Rady Powiatu Lubańskiego i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego; 4) udział w sesjach Rady Powiatu Lubańskiego i obsługa prawna sesji ; 5) udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu Lubańskiego ; 6) udział w opracowaniu oraz opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych, porozumień, ugód i innych uzgodnień ; 7) opiniowanie pod względem formalno-prawnym wskazanej przez Zamawiającego korespondencji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi ; 8) opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień; 9) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz ugód zawieranych przez Powiat Lubański i Starostę reprezentującego Skarb Państwa ; 10) występowanie przed sądami i urzędami w tym zastępstwo prawne i procesowe. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do pisemnego informowania o bieżącym stanie spraw toczących się przed powyższymi instytucjami; 11) opracowanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi; 12) stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Lubaniu, równorzędnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy; 13) bieżące informowanie osób kierujących wydziałami, równorzędnymi komórkami organizacyjnymi i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, o orzecznictwie i interpretacjach; 14) współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych; 15) innych czynności według zamawiającego związanych z obsługą prawną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych Kubacki@Kubacki s.c,, ul. Bankowa 3, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.