eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Olsztyn: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 359242 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 15 grudnia 2009r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Okres gwarancji na dostarczone nowe meble winien wynosić minimum: 12 miesięcy - od dnia dostawy. Wykonawca dostarczy meble własnym transportem na swój koszt do Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie przy ul. Piłsudskiego. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku mebli wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach Komendy, wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2. - 4., Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. 3)W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-049 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - meble z płyty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 15 grudnia 2009r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe.Okres gwarancji na dostarczone nowe meble winien wynosić minimum: 12 miesięcy - od dnia dostawy. Wykonawca dostarczy meble własnym transportem na swój koszt do Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie przy ul. Piłsudskiego. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku mebli wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach Komendy, wskazanych przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - krzesła i fotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 15 grudnia 2009r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe.Okres gwarancji na dostarczone nowe meble winien wynosić minimum: 12 miesięcy - od dnia dostawy. Wykonawca dostarczy meble własnym transportem na swój koszt do Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie przy ul. Piłsudskiego. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku mebli wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach Komendy, wskazanych przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 15 grudnia 2009r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe.Okres gwarancji na dostarczone nowe meble winien wynosić minimum: 12 miesięcy - od dnia dostawy. Wykonawca dostarczy meble własnym transportem na swój koszt do Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie przy ul. Piłsudskiego. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku mebli wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach Komendy, wskazanych przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.