eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont ul. Szosa Lubicka w Toruniu - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Toruń: Remont ul. Szosa Lubicka w Toruniu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 359220 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343666 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Szosa Lubicka w Toruniu - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje wykonanie remontu obu jezdni wraz z podbudową, wykonanie zatoki postojowej, wykonanie chodnika, wymianą wpustów deszczowych, wymianą nawierzchni na przejeździe tramwajowym na wysokości wyjazdu z Toruń Pacyfic i PZU. Konieczna jest zatem wymiana warstw konstrukcyjnych ze względu na brak nośności istniejącej konstrukcji przy połączeniu z zakresem budowy nowego mostu - dot. Placu Daszyńskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo- Inżynieryjnego S.A., ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104791,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128894,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Miejski Zarząd Dróg w Toruniu 17 kwietnia 2012 r. udzielił zamówienia na remont ul. Szosa Lubicka w Toruniu wraz z przebudową chodnika na trasę rowerową. - umowa nr 73/UE/12, a zatem zamówienie uzupełniające planowane jest do udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2. Wartość planowanego zamówienia uzupełniającego oszacowanego na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 104.791,87 zł netto (128.894,00 zł brutto), co stanowi 6,45 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości tegoż zamówienia. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie uzupełniające; 3.Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe - wykonanie remontu obu jezdni wraz z podbudową, wykonanie zatoki postojowej, wykonanie chodnika, wymianą wpustów deszczowych, wymianą nawierzchni na prze-jeździe tramwajowym na wysokości wyjazdu z Toruń Pacyfic i PZU. Konieczna jest zatem wy-miana warstw konstrukcyjnych ze względu na brak nośności istniejącej konstrukcji przy połączeniu z zakresem budowy nowego mostu - dot. Placu Daszyńskiego. 4. Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV (Główny przedmiot: 45.23.32.00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45.11.27.10-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45.23.32.90-8 instalowanie znaków drogowych jak określone w dokumentacji przetargowej dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego rodzaju robót budowlanych, co roboty realizowane w ramach zamówienia podstawowego. 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczyło remontu ul. Szosa Lubicka w Toruniu wraz z przebudową chodnika na trasę rowerową- sygnatura przetargu ZP-271.16.2012. Rozpoczęto je zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu oraz na stronie internetowej dnia 07.03.2012 r. Jednocześnie ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych nr 69792 - 2012 z dnia 07.03.2012 r. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 oraz art.41 pkt 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w ogłoszeniu zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonawcą zamówienia jest: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo - Inżynieryjnego S.A., ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń, która złożyła ofertę na kwotę 1.625.254,77 zł netto (1.999.063,37 zł brutto) zobowiązując się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie do 15 września 2012r.; 5. Wartość zamówienia uzupełniającego ustalona w wyniku przeprowadzonych negocjacji wynosi 104.791,87 netto/ 1.625.254,77 zł netto (wartość zamówienia podstawowego), co stanowi 6,45 % jego wartości, a zatem zamówienie uzupełniające mieści się w założonej wartości zamówień uzupełniających; 6. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i planowane jest do udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, który zadanie realizuje sprawnie, terminowo i z należytą starannością. Wykonawca posiada również potencjał techniczny i ludzki w ilości zapewniającej równoległe wykonanie zamówienia podstawowego, jak i uzupełniającego. Z uwagi na okoliczność, iż w przedmiotowej sprawie łącznie zachodzą wszystkie przesłanki zastosowania art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówienia uzupełniającego jest uprawnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.