Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Braniewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej w Braniewie.
Numer ogłoszenia: 359214 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej w Braniewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie przystani żeglarskiej na rzece Pasłęce w Braniewie w ramach projektu ,,Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I/ Zamówienie obejmuje:usługi nadzoru budowlanego, usługi zarządzania budową, usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne, usługi kontroli i nadzoru technicznego, usługi zarządzania projektem budowlanym, usługi nadzorowania placu budowy. Świadczący usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do: Zarządzania, kontroli i sprawowania nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego projektu w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane. 1)ustanowienia inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 2)kontrolowania procesu rozpoczęcia budowy i prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszelkich okoliczności mających znaczenie dla oceny właściwego wykonania i oceny robót; 3)egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych obsługi geodezyjnej i odbioru podłoża; 4)kontrolowania zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego; 5)sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowywanych materiałów , kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 6)sprawdzania i dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; 7)sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowymi rachunkowym; 8)współpracy z projektantem; 9)zgłaszania projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek; 10)kwalifikowania zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającym; 11) pozyskania inwentaryzacji po wykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji po wykonawczej; 12)sprawdzania, czy stosowane przez wykonawców robót budowlanych wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym; 13)prowadzenia narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót budowlanych; 14)uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; 15)potwierdzania faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie elementów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu; 16)organizowania, przeprowadzania i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i jego przedstawicieli czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych zadań (pod projektów) inwestycyjnych od wykonawcy robót, a w szczególności: a.sprawdzenie gotowości do odbioru; b.przeprowadzenie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych; c.wystawienie świadectwa końcowego; d.przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wskazanym przez niego użytkownikom wraz z dokumentacją powykonawczą; 17)przygotowanie dokumentacji i wykonanie innych czynności niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 18)egzekwowania usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót budowlanych usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 19)udziału w rozruchu wszelkich instalacji i urządzeń mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie amfiteatru; 20)kontroli rozliczeń finansowych w tym: a.kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych b.sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych ,kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich zamawiającemu do zapłaty c.sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót d.dopilnowanie by koszty umowy inwestycyjnej nie zostały przekroczone e.rozliczenie końcowe inwestycji 21)sporządzania i przekazywanie (podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac) Zamawiającemu dokumentacji rzeczowo-finansowej, po wykonawczej w sposób zapewniający sprawne pozyskanie środków na finansowanie inwestycji i terminowe płatności wykonawcy robót; 22)prowadzenia bieżącej i analitycznej ewidencji kosztów inwestycji; 23) zachowania wymagań bhp i ochrony środowiska; 24)zachowania zgodności przedmiotu inwestycji z dokumentacją projektową; 25)znajomości wszystkich przepisów powszechnie obowiązujących oraz innych przepisów i wytycznych, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i pełna odpowiedzialność za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji; 26)zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej i deliktowej i kontynuowanie polisy ubezpieczeniowej na kwotę odpowiadającą równowartości wynagrodzenia w ramach niniejszej umowy oraz pokrywającą, przez czas trwania umowy następujące dziedziny: a.odpowiedzialność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod względem choroby lub wypadków przy pracy dotyczących jego personelu; b.śmierć w wyniku wypadku lub stałą niezdolność do pracy będącą rezultatem uszkodzenia ciała, spowodowaną w związku z niniejszą umową; c.odpowiedzialność cywilną za wypadki spowodowane w stosunku do Stron trzecich lub do Zamawiającego i każdego pracownika Zamawiającego, wynikłe z wykonania niniejszej umowy; 27)zapewnienia realizacji robót określonych w postanowieniu część II ust. 1 niniejszej SIWZ zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a wyłonionym w przetargu Wykonawcą robót budowlanych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą należy złożyć wykaz zamówień potwierdzających spełnienie warunku, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 2 do Rozdziału I SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą należy złożyć wykazy osób sporządzone wg wzoru zał. nr 3 do Rozdziału I SIWZ, potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 300.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 14-500 Braniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 14-500 Braniewo pok nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa przystani żeglarskiej w Braniewie - realizowana w ramach projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- ZP/01/24 Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego w Braniewie - dawnego Kolegium Jezuickiego
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- ROZBUDOWA PORTU ZWIĄZKU GMIN JEZIORAK W IŁAWIE
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.