eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji ProjektuRozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Lublin: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik.
Numer ogłoszenia: 35911 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323799 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadania, na którym będzie pełniona funkcja Inżyniera obejmuje roboty następujących branż: drogowej, mostowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, sanitarnej w zakresie sieci: kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej średniego i wysokiego ciśnienia. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: A. Charakterystyka ogólna obiektu 1. Charakterystyka ogólna branży drogowej Przedsięwzięcie obejmuje jednoczesną rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 822 na: - odcinku drogi w ciągu ul. Mełgiewskiej do skrzyżowania z ul. Lotniczą, - odcinek drogi w ciągu ul. Lotniczej do skrzyżowania z ul. Żwirki i Wigury, - odcinek drogi w ciągu ul. Żwirki i Wigury, oraz budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej na odcinku będącym kontynuacją drogi w ciągu ul. Żwirki i Wigury do włączenia w drogę powiatową nr 2020L prowadzącą ruch od ulicy Mełgiewskiej w Świdniku do wsi Jacków na terenie gminy Mełgiew. W zakres wchodzą roboty obejmujące: - rozbudowę istniejącej drogi oraz wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do uzyskania założonej nośności 115 kN-oś, - budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej klasy G i nośności 115kN-oś, - budowę i przebudowę zatok autobusowych, - przebudowę i budowę nowych ścieżek rowerowych z możliwością ruchu pieszych, oraz chodników - budowę odwodnienia drogi, - budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, - budowę dróg serwisowych, - rozbudowę skrzyżowań z drogami innych kategorii, - budowę bezpiecznych przejść dla pieszych w azylach, - budowę niezbędnych elementów bezpieczeństwa ruchu, - zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego, 2. Branża mostowa i konstrukcyjna a) Rozbiórka istniejącego wiaduktu nad Al. Lotników b) Budowa wiaduktów WD01L i WD01P c) Budowa wiaduktu WD02 d) Budowa ekranów akustycznych Ekrany w ciągu ul. Mełgiewskiej Ekrany w ciągu ul. Lotniczej Ekrany w ciągu ul. Żwirki i Wigury 3. Branża sanitarna a) Budowa sieci kanalizacji deszczowej i odwodnienia drogi b) Przebudowa kolidującej sieci wodociągowej i sanitarnej c) Przebudowa kolidującej sieci gazu średniego ciśnienia d) Przebudowa kolidującej sieci gazu wysokiego ciśnienia 4. Branża teletechniczna 5. Branża elektryczna a) Budowa oświetlenia drogi: b) Przebudowa kolizji z istniejącymi liniami elektrycznymi: 6. Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 7. Utylizację zbędnych materiałów rozbiórkowych 8. Promocja projektu Praca Inżyniera podzielona jest na dwa etapy: a) Etap I - nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji. b) Etap II - kontrola zadania w okresie rękojmi oraz przeglądy zrealizowanego zadania w tym okresie, sporządzanie raportów z tych przeglądów, a przypadku stwierdzenia powstałych usterek lub wad wyegzekwowanie od Wykonawcy robót ich usunięcia, uczestnictwo w odbiorach po rękojmi . Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera określony jest w SIWZ i Umowie B. ZAKRES OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA Inżynier i jego Zespół Nadzoru działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za kompleksową realizację Inwestycji zgodnie z przepisami prawa cywilnego, budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz warunkami określonymi w Umowie. Podejmuje decyzje w wszelkich sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez Wykonawcę robót budowlanych, właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń. Inżynier spełnia swoją funkcję przy pomocy Zespołu Nadzoru wieloosobowego, którym kieruje Przedstawiciel Inżyniera i za jego pracę odpowiada. Zespół Nadzoru to: a) Przedstawiciel Inżyniera - koordynujący pracę pozostałych członków Zespołu b) Inspektor nadzoru robót drogowych c) Inspektor nadzoru robót mostowych d) Inspektorzy nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci: - Kanalizacji sanitarnej - Kanalizacji deszczowej - Wodociągowych - Gazowych średniego i wysokiego ciśnienia - Elektrycznych i elektroenergetycznych - Teletechnicznych e) specjalista obmiarowo - rozliczeniowy kontrolujący rozliczenie ryczałtu ilościowego f) uprawniony geodeta - uprawnienia w zakresie IV g) inspektor ds. zieleni h) Laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych SST i) Inni pracownicy : asystenci kadry podstawowej, pomoc biurowa wg uznania Inżyniera w zależności od potrzeb i schematu organizacyjnego Biura Inżyniera Zabrania się łączenia ww funkcji. Uwaga: W przypadku branży sanitarnej obejmującej: kanalizację sanitarną, deszczową, sieć wodociągową i gazową średniego i wysokiego ciśnienia dopuszcza się nadzór przez jednego inspektora pod warunkiem, że posiada uprawnienia budowlane na powyższe sieci i aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej Inżynier zapewnia pobyt na budowie osób stanowiących Zespół Inżyniera przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych branż i elementów projektu przez Wykonawcę robót zgodnie z opracowanym przez niego harmonogramem robót i zatwierdzonym przez Inżyniera do realizacji zamówienia. Inżynier zorganizuje w sąsiedztwie budowy Biuro Inżyniera i zapewni obsługę Biura w godzinach 7:00 - 15:00. Inżynier na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne Laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w SST. A) W Etapie I - okresie budowy 1. Obowiązki Inżyniera obejmują: 1.1 Sprawowanie funkcji wynikających z przepisów obowiązującej ustawy Prawo Budowlane: a) nadzoru inwestorskiego, w tym także i nadzory branżowe b) nadzory inwestorskie będą realizowane przez osoby zatrudnione przez Inżyniera i posiadające stosowne uprawnienia budowlane w nadzorowanych branżach i aktualne ubezpieczenie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa c) prowadzenie dokumentacji Kontraktu wymaganej od Inżyniera przez Prawo budowlane, umowę z Inżynierem, umowę z Wykonawcą robót oraz Instytucją współfinansującą d) dokonywanie obmiarów robót e) kontrolowanie zgodności robót z decyzją środowiskową, pozwoleniem wodno-prawnym i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 1.2 Odpowiedzialność za jakość robót, tempo robót zgodnie zatwierdzonym harmonogramem 1.3 Odpowiedzialność za odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi oraz obmiary robót. 1.4 Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Decyzje te muszą być oparte na dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych realizacją kontraktu. 1.5 Udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących kontraktu 1.6 Wnioskowanie do Kierownika Projektu niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na zmiany 1.7 Wnioskowanie do Kierownika Projektu w ważnych sprawach finansowych i prawnych 1.8 Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących dokumentacji techniczneji zawartych w niej rozwiązań. 1.9 Dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramówi uaktualnionych harmonogramów robót w terminie 5 dni od daty otrzymania od Wykonawcy robót w celu ich akceptacji przez Kierownika Projektu. 1.10 Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP. 1.11 Bieżąca kontrola oznakowania realizowanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, w przypadku stwierdzenia braków w oznakowaniu niezwłoczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcie tych braków. Prowadzenie dziennika kontroli oznakowania. 1.12 Organizowanie Rady Budowy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, sporządzania protokółów z rad budowy i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w ciągu 3 dni. 1.13 Zatwierdzanie materiałów zgodnych z wymaganiami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę robót źródeł. 1.14 Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta. 1.15 Zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych w terminie 7 dni od złożenia przez Wykonawcę. 1.16 Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót oraz kontrolowanie zgodności robót z decyzją środowiskową, pozwoleniem wodno prawnym i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 1.17 Polecenie wykonania przez Wykonawcę, dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości, co do ich jakości. 1.18 Zatwierdzanie laboratorium wykonawcy robót wyposażonego w sprzęt laboratoryjny posiadający ważną legalizację. 1.19 Uczestniczenie w pomiarach, badaniach i pobieraniu próbek. Jeżeli Wykonawca robót nie dysponuje możliwościami ich wykonania czynności te mogą być wykonane przez laboratorium zatwierdzone przez Inżyniera po uprzedniej akceptacji przez Kierownika Projektu. Dokonywanie oceny wyników badań i pomiarów. 1.20 Sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 1.21 Wykonanie na swój koszt badań, pomiarów kontrolnych oraz jeżeli badania przeprowadzone przez Wykonawcę robót budzą wątpliwości. 1.22 Dokonywanie odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego i końcowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej. 1.23 Sprawdzanie miesięcznych zestawień Wykonawcy robót, wartości i ilości odebranych robót. 1.24 Poświadczenie terminu zakończenia robót. 1.25 Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz jego zgodności z SST i przedłożenie go do akceptacji Kierownika Projektu w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru. 1.26 Sporządzenie i przedłożenie Kierownikowi Projektu Końcowego Świadectwa Płatności z załączonym sprawdzonym zestawieniem robót i protokółu wykonanych elementów robót. 1.27 Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy. 1.28 Rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku jej wypowiedzenia. 1.29 Prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i miejscową ludnością 1.30 Składanie do Kierownika Projektu pisemnych miesięcznych raportów (sprawozdań) z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót, niezależnie od raportów Wykonawcy robót. 1.31 Sporządzanie i przedkładanie Kierownikowi Projektu protokółów konieczności celem uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego. 1.32 Potwierdzanie zbiorczego zestawienia robót oraz protokółu odbioru wykonanych elementów objętych Przejściowym Świadectwem Płatności. 1.33 Przedkładanie Kierownikowi Projektu sprawdzonych i zatwierdzonych miesięcznych Przejściowych Świadectw Płatności do merytorycznej weryfikacji. 1.34 Wnioskowanie do Kierownika Projektu o przywołanie nadzoru autorskiego. 1.35 Opiniowanie zasadności roszczeń wykonawcy robót lub ich odrzucenia. 1.36 Organizacja i obsługa dokumentacyjna i prawna czynności zdawczo-odbiorczych: - robót branżowych ( teletechnicznych, energetycznych, sanitarnych itp.). 1.37 Nadzór nad sporządzeniem przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej. 1.38 Obsługa dokumentacyjna komisji odbioru ostatecznego i komisji odbioru po rękojmi, powoływanej przez Zamawiającego. 1.39 Sporządzenie dokumentacji fotograficznej postępu robót na budowie (w technice komputerowej). 1.40 Zorganizowanie Biura Inżyniera, jego wyposażenie w środki łączności i transportu na koszt Inżyniera. Biuro winno być ogrzewane, wyposażone w energię elektryczną, wodę, telefon, faks, meble biurowe o powierzchni ok. 35 m2. 1.41 Inżynier jest zobowiązany do działań promocyjnych przez wydawanie broszur 50 szt. na temat realizowanego zadania, poprzez stosowania znaku graficznego Logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego) na dokumentach zgodnie ze wzorem, zamieszczonym w Wytycznych Dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. 2. Raporty. 2.1 Raporty miesięczne: Inżynier w ciągu 5 dni przed zakończeniem każdego miesiąca rozliczeniowego przedłoży Kierownikowi Projektu Raport miesięczny, wyszczególniający wykonane prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: - opis postępu robót i powstałych problemów, - zaangażowanie sił i środków Wykonawcy Robót, - zaangażowanie finansowe, - postęp robót i płatności w podziale na kategorie robót w powiązaniu z planem na każdy miesiąc, - plan robót i finansów na kolejny miesiąc i na 1 kwartał naprzód, - graficzne przedstawienie postępu robót w powiązaniu z harmonogramem, - graficzną prezentację postępu robót na planie i/lub rysunkach obiektów, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian z podaniem ich wartości, - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia, - badania kontrolne wykonanych robót. 2.2. Raport techniczny: Inżynier przygotuje (wtedy, kiedy to konieczne) raport informujący o problemach technicznych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji robót. Taki raport będzie wymagany, kiedy wystąpią poważne zmiany w dokumentacji projektowej. Raport techniczny powinien zawierać: - założenia na podstawie, których została opracowana dokumentacja projektowa, - zestawienie wszystkich nowych założeń projektowych konieczne do oceny zaproponowanej zmiany, - zestawienie rysunków powykonawczych pokazujących lokalizację i szczegółowe wymiary wszystkich wykonanych robót do dnia sporządzenia raportu, - kopie wszystkich wcześniej zatwierdzonych zmian projektowych i innych zmian, - kopie kalkulacji cen jednostkowych z oferty Wykonawcy Robót, które będą występowały w związku z wprowadzaną zmianą, - opis przyjętych projektowych założeń i różnice w założeniach projektowych oryginalnych, ofertowych rozwiązań, - nowy przedmiar pozycji kosztorysowych i koszty odpowiadające proponowanym zmianom projektowym w porównaniu z ofertą Wykonawcy Robót, - rysunki pokazujące dokładną lokalizacje proponowanych zmian projektowych. 2.3. Raport końcowy: Po zakończeniu robót, przed odbiorem ostatecznym, Inżynier przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy zawierający: 2.3.1 Wstęp a) Krótki opis projektu b) Działania przed rozpoczęciem Kontraktu 2.3.2 Dokumentację Projektową a) Założenia Projektowe b) Zmiany projektowe w trakcie realizacji 2.3.3 Organizację i zarządzanie Kontraktem a) Struktura Zarządzania Wykonawcy b) Struktura Nadzoru Inwestorskiego 2.3.4 Wykonawstwo a) Postęp robót b) Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót c) Osiągnięta Jakość Robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi 2.3.5 Przyczyny wystąpienia wad 2.3.6 Sprawy umowy o roboty budowlane i Zmiany a) Czas trwania umowy o roboty budowlane b) Roszczenia 2.3.7 Sprawy finansowe a) Przyczyny ewentualnej zmiany ceny b) Analiza płatności c) Końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót 2.3.8 Uwagi i wnioski z przebiegu realizacji Kontraktu dotyczące a) Dokumentacji projektowej b) Warunków Umowy c) Szczegółowych Specyfikacji Technicznych d) Czasu trwania umowy o roboty budowlane e) Technologii robót f) Rekomendacje na przyszłe, podobne projekty. 3. Laboratorium Badania kontrolne są badaniami Inżyniera, których celem jest sprawdzenie, czy jakość materiałów budowlanych oraz gotowej warstwy spełniają wymagania określone w kontrakcie. Wyniki tych badań są podstawą odbioru. Pobieraniem próbek i wykonaniem badań na miejscu budowy zajmuje się Inżynier w obecności Wykonawcy. Badania odbywają się również wtedy, gdy Wykonawca zostanie w porę powiadomiony o ich terminie, jednak nie będzie przy nich obecny. Badania laboratoryjne sprawdzające jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji robót, badania kontrolne wskazane przez Inżyniera przez niezależne Laboratorium oraz kontrolna obsługa geodezyjna będą prowadzone na koszt Inżyniera 3.1. Roboty ziemne 3.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 3.3. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem. 3.4. Podbudowa z BA. 3.5. Warstwa wiążąca z BA. 3.6. Warstwa ścieralna z BA. 3.7. Warstwa ścieralna SMA. 3.8. Pobocza i podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 3.9. Pomiary kontrolne - geodezyjne wykonanych elementów robót (powierzchnie wykonanych nawierzchni - warstwy ścieralnej, nawierzchni chodników, długości wybudowanych elementów drogowych). Sprawdzenie wytyczenia punktów głównych trasy, wysokości wykonanych warstw konstrukcyjnych oraz reperów roboczych. 3.10. Inne badania, których celem jest sprawdzenie czy jakość materiałów wbudowanych oraz gotowych warstw spełniają wymagania określone w kontrakcie. Niezależnie od w/w badań i pomiarów oczywiście do obowiązków Inżyniera będzie kontrola robót w tym zanikających, pomiary kontrolne z Wykonawcą parametrów np. szerokości, długości, powierzchni, spadków itp. zgodnie z warunkami określonymi w SST. B) W Etapie II - okresie zgłaszania wad, rękojmi: Obowiązki Inżyniera obejmują: 1. Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót objętych Kontraktem w okresie rękojmi - nie rzadziej niż raz na 3 miesiące i sporządzanie z tych przeglądów raportówi przekazywanie ich Kierownikowi Projektu. 2. Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie rękojmi. 3. Zgłaszanie do Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminu ich usunięcia. 4. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi i poświadczenie ich wykonania. 5. Wystawienie świadectwa usunięcia wad. 6. Zgłoszenie Kierownikowi Projektu do odbioru po rękojmi zrealizowanych robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych przy realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich nadzoru i rozliczenia bez dodatkowego wynagrodzenia, zgodnie z warunkami i w kwocie wynagrodzenia określonej umową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa V. Transport. Działanie 5.1. Regionalny Układ Transportowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAMOJSKA DYREKCJA INWESTYCJI ZDI Sp. z o.o, ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 680633,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 646119,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298533,13 / Oferta z najwyższą ceną: 2214000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.