Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Milicz: Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia i sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu
Numer ogłoszenia: 359031 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia i sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia i sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt od 1 do 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 4) wykonali / lub nadal wykonują na podstawie zawartych umów/ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 3 usługi z zakresu dozorowania mienia ( lub ochrony mienia) i co najmniej 3 usługi z zakresu sprzątania wykonywanych u różnych lub tych samych zamawiających; 5) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż w wysokości 200.000,00 zł, 6) dysponują co najmniej 4 pracownikami przeznaczonymi do realizacji zadania sprzątania oraz co najmniej 4 pracownikami przeznaczonymi do realizacji zadania dozoru mienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony formularz ofertowy oraz zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Część III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (zał. Nr 1 do oferty). 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych (co najmniej trzech usług z zakresu dozorowania mienia ( lub ochrony mienia) i co najmniej trzech usług z zakresu sprzątania - zał. Nr 2 do oferty) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,/ również tych które trwają nadal / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie: Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w usług. Obie usługi nie muszą dotyczyć jednego zamawiającego. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (dysponują co najmniej 4 pracownikami przeznaczonymi do realizacji zadania sprzątania oraz co najmniej 4 pracownikami przeznaczonymi do realizacji zadania dozoru mienia), i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Zał. nr 3 do oferty lub 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych wykonania zamówienia, jeżeli wykazie osób i pomiotów ( w zał. nr 3 do oferty, o którym mowa powyżej), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. 6. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 10,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 12:00, miejsce: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 Punkt Obsługi Petenta, otwarcie ofert: 18.12.2008 od godz. 12:30, sala nr 4 (na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Usługi dostarczania posiłków dla pacjentów Milickiego Centrum Medycznego
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Wymiana źródła ciepła w budynku leśniczówki Dziewiętlin - Pierstnica Mała 25 oraz w budynku mieszkalnym Brzezie 36
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.