To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Platerówka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 250.000,00 PLN dla Gminy Platerówka na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Platerówka.
Numer ogłoszenia: 358993 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325425 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Platerówka, Platerówka 20, 59-816 Platerówka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221690, faks 075 7241185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 250.000,00 PLN dla Gminy Platerówka na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Platerówka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 250.000,00 PLN dla Gminy Platerówka na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Platerówka. 2. Warunki szczegółowe: 1. Złotówkowy kredyt bankowy w kwocie - 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu, zmiany terminu i wysokości wypłaty kredytu, zmiany terminu i wysokości spłat rat, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tym związanych i bez wymaganej zgody wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu do zawartej umowy. 2. Okres kredytowania - od grudnia 2010 do 30 maja 2016 r. 3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 30 maja 2011 roku. 4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy: do dnia 14 grudnia 2010 r 5. Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 6 lat. 6. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od stycznia 2011 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 7. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 8. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 9. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 10. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1M. 12. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ w szczególności § 16 i 21. 13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 14. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 15. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania i obsługi kredytu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUŻYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBANIU
jakie przetargi wygrała firma
ŁUŻYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBANIU
- Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu, ul. Spółdzielcza 10, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57617,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51809,00
Oferta z najniższą ceną: 51809,46 / Oferta z najwyższą ceną: 60259,44
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2028 r.
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.