eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › kompleksowa modernizacja techniczno-technologiczna specjalistycznego laboratorium Centrum Doskonałości Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35894

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: kompleksowa modernizacja techniczno-technologiczna specjalistycznego laboratorium Centrum Doskonałości Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk, do kontaktów: Janusz Dubiel, ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623251, fax 012 6374500, e-mail: dubiel@if-pan.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rabbit.if-pan.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytut PAN; Naukowo-badawczy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa modernizacja techniczno-technologiczna specjalistycznego laboratorium Centrum Doskonałości Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Smętna 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa modernizacja będzie obejmować: przebudowę i nadbudowę pawilonu obserwacji małych zwierząt, wymiana instalacji: elektrycznej, gazowej, wodnokan., c.o., teletechnicznej, komputerowej, p.poż., wykonanie w pełni zautomatyzowanej klimatyzacji, kotłowni gazowej i instalacji sprężonego powietrza 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.25.11.43 - Instalacje wytwarzające sprężone powietrze Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.11.43 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprężających powietrze Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa modernizacja będzie obejmować: przebudowę i nadbudowę pawilonu obserwacji małych zwierząt, wymiana instalacji: elektrycznej, gazowej, wodnokan., c.o., teletechnicznej, komputerowej, p.poż., wykonanie w pełni zautomatyzowanej klimatyzacji, kotłowni gazowej i instalacji sprężonego powietrza 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą obowiązani wnieść wadium w kwocie 100 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. wykonać w okresie ostatnich pięcia lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpocząć oraz zakończyć w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (brutto) co najmniej 3.000 000,00 PLN każda - znaczenie 50 % UWAGA: Roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia to roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku co najmniej 3 kondygnacyjnego o kubaturze pow. 4000 m sześc. oddanego pod "pod klucz" wyposażonego w pełni zautomatyzowaną klimatyzację pomieszczeń np. szpital. laboratorium itp. 2. dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 10.000 000,00 PLN - znaczenie 50 % 4. zatrudniać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeciętnie 70 osób, 5. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 3.000 000,00 PLN, 6. być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2.000 000,00 PLN, 7. spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad pkt 1 ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku co najmniej 3 kondygnacyjnego o kubaturze pow. 4000 m sześc. oddanego "pod klucz" wyposażonego w pełni zautomatyzowaną klimatyzację pomieszczeń o wartości (brutto) co najmniej 3.000 000,00 PLN każda - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze z których będzie jednoznacznie wynikać wykonanie w pełni zautomatyzowanej klimatyzacji) należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę (ponad dwie), o której mowa, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wykonanych wszystkich robót nie więcej niż 100 pkt. W pkt 3 będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo -w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest co najmniej równa 10.000 000,00 PLN, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, przychód netto ze sprzedaży za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niż jeden rok, jest co najmniej równy 10.000 000 PLN -wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona jak wyżej) będzie równa 10.000 000,00 PLN otrryma 50 pkt, wykonawca, dla którego średnia przychodu ze sprzedaży będzie najwyższa spośród wszystkich wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostali wykluczeni z postępowania), otrzyma 100 pkt, a pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej przychodu, w pkt 2,4, 5, 6, 7, będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów formalnych, wskazanych poniżej oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (rozpoczętych oraz zakończonych w tym okresie) - wykaz powinien zawierać wartość robót, daty i miejsce ich wykonania, 4) dokumenty (referencje, listy refencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające należyte wykonanie co najtaniej dwóch robót zawartych w wykazie, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia budowlane, o których mowa w pkt 2, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5), posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa w pkt 2, 7) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres, 8) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, potwierdzającą średnie zatrudnienie nie mniejsze niż 70 osób, 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 3.000 000.00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70% 2. termin wykonania 30% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO-WKP Działanie 1.4.3 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.