To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358871 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Krynica - Zdrój: Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337490
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny
30058700000, ul.
ul. Kraszewskiego
142,
33380
Krynica - Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
018 4712807, 4715196, faks
184 712 338, e-mail
zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-krynica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy utworzoy przez jednostkę samorządu terytorialnego.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ-ZP-271-25/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie usług pralniczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju. Zamawiający określa szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia na ok. 255 000,00 kg na 36 miesiący zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. II.2. Usługą będzie objęty asortyment: 1. bielizna szpitalna biała i kolorowa tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kompresy, 2. odzież szpitalna tj. pidżamy, szlafroki, czepki, chustki, bluzy, fartuchy i ubrania, 3. ubrania operacyjne damskie i męskie w kolorze: czerwony, zielony, niebieski, 4. prześcieradła i podkłady operacyjne, 5. bielizna porodowa - koszule zabiegowe, kompresy, 6. bielizna noworodkowa tj. kaftaniki, pieluchy, kocyki, poszewki, 7. bielizna niemowlęca i dziecięca tj. kaftaniki, śpioszki, pieluchy, pidżamy, 8. odzież ochronna - garsonki, fartuchy lekarskie, peleryny, 9. zmiany pościelowe lekarskie i pidżamy, 10. poduszki, kołdry, koce, 11. ręczniki, obrusy, serwety, 12. materace gąbczaste i przeciwodleżynowe oraz z pianki poliuretanowej 13. ścierki,nakładki bawełniane, chodniczki, maty antypoślizgowe, 14. firany, zasłony, żaluzje pionowe, 15. pokrowce na ubrania, zabawki pluszowe, II.3. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. II.4. Usługa pralnicza obejmuje w szczególności: 1. dezynfekcję całej bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu będącego przedmiotem umowy wskutek działania temperatury lub skojarzonego działania temperatury i chemicznych środków dezynfekcyjnych, pranie wodne, a także czyszczenie chemiczne (np. materacy nieodpornych na pranie w maszynach bębnowych), płukanie przy użyciu płynu antystatycznego (w przypadku kocy), krochmalenie wybranych asortymentów, suszenie, maglowanie, prasownie w tym również ręczne w przypadku ubrań lekarskich, składnie na prawą stronę, 2. drobne naprawy bielizny i odzieży medycznej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, doszywanie troczków itd. 3. wydzielenie przez Wykonawcę bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu do naprawy lub do kasacji i zwrot do zamawiającego. W przypadku niewydzielania bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu nadającego się do reparacji, kasacji lub dostarczenia bielizny wilgotnej Zamawiający będzie odliczał w/w asortyment od wagi podlegającej rozliczeniu. Bielizna zwrócona przez pralnię niedoprana, poplamiona, niepocerowana będzie zwracana przez Zamawiającego wraz z naliczeniem kary w wysokości 5 zł netto/szt. W przypadku niedoprania bielizny lub nie usunięcia plam, Wykonawca dokona kolejnego prania na własny koszt. 4. bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z napisem "KASACJA" 5. wykonawca odpowiada materialnie za zniszczenia i braki ilościowe powstałe w procesie prania, a także zobowiązany jest do naprawy uszkodzonej bielizny w trakcie prania, z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 6. wykonawca zobowiązany jest do wymiany bielizny uszkodzonej w trakcie prania na nową, z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeśli powstałe uszkodzenia nie kwalifikują się do naprawy. 7. odbiór bielizny brudnej przez Wykonawcę, załadunek i transport, przywóz i rozładunek czystej bielizny do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 8. transport Wykonawcy zgodny z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi, łącznie z transportem wewnętrznym (z i do punktów bielizny - wózki przeznaczone do przewożenia bielizny czystej i brudnej).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6,
98315000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT573750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 705712.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
- "Sprzedaż i dostarczenie kubków ceramicznych /Pijałek/ do wody mineralnej w celu sprzedaży w Pijalniach "Uzdrowisko Krynica - Żegiestów" Spółki Akcyjnej w Krynicy-Zdroju ul.Nowotarskiego 9/4"
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w poziomie I piętra w Starym Domu Zdrojowym - ETAP I"
- "Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Sanatorium z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.