eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Dostawa produktów leczniczych i i materiałów medycznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Jaroszowiec: Dostawa produktów leczniczych i i materiałów medycznych.
Numer ogłoszenia: 358860 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159027 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu, ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i i materiałów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych wg 5 pakietów zgodnie z ilościami oraz wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( kod CPV: 33600000-6, 33615000-4, 33616000-1, 33621200-1, 33622000-6, 33622200-8, 33622300-9, 33622600-2, 33670000-7, 33632100-0, 33642200-4, 33651100-9, 33651200-0, 33661100-2, 33661200-3, 33673000-8, 33690000-3, 33692500-2 2.Opis zamówienia: 1)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- liczba części: 5, gdzie każdą z części zamówienia określa się mianem Pakietu (pakiet 1, pakiet 2, pakiet 3, pakiet 4, pakiet 5), 2)Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego dla poszczególnych Pakietów zostaną odrzucone, 3)Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia ( na jeden lub więcej Pakietów). 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Pod pojęciem oferty równoważne rozumie się ofertę złożoną na preparat w postaci i dawce a także w opakowaniu o wielkości rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu towaru do siedziby Zamawiającego ( art. 36 ust. 4 ustawy). 7.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia - termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w: 1) przypadku udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji lub importu leku o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w zestawieniu, stanowiącym załącznik nr ... do umowy, Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć lek równoważny (zamiennik danego leku) odpowiadający opisanemu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż cena ofertowa wycofanego leku, oraz po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu leku równoważnego przez Zamawiającego, 2)w przypadku obniżenia cen jednostkowych leków (za porozumieniem stron), 3)w przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców leków objętych niniejszą umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją również produkty z przedmiotowej umowy, 4) w przypadku zmiany dawek oraz pojemności w opakowaniu tego samego leku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.61.50.00-4, 33.61.60.00-1, 33.62.12.00-1, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8, 33.62.23.00-9, 33.62.26.00-2, 33.67.00.00-7, 33.63.21.00-0, 33.64.22.00-4, 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.67.30.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48638.18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48638.18
  • Oferta z najniższą ceną: 48638.18 oferta z najwyższą ceną: 48638.18
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.