eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie,w trybie "projektuj i wybuduj"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358721 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Warszawa: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie,w trybie "projektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, krajowy numer identyfikacyjny 000017756, ul. Szamocka  3, 5, 01-748  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 667 17 04, e-mail SekretariatDZP@zus.pl, faks 22 667 17 33.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.zus.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.zus.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Dla złożenia oferty zastrzeżona jest forma pisemna.
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, pok. 104, I piętro, skrzydło C


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie,w trybie "projektuj i wybuduj"
Numer referencyjny: TZ/271/43/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie w trybie "projektuj i wybuduj", tj.: 1) wykonanie Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) i kosztorysu uproszczonego serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie o łącznej powierzchni min. 400 m2 i mocy na poziomie min. 600 kW w pomieszczeniu o powierzchni 506 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji projektowej i STWiOR, 2) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją Inwestycji, 3) budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie o łącznej powierzchni min. 400 m2 i mocy na poziomie min. 600 kW w pomieszczeniu o powierzchni 506 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:71000000-8, 71200000-0, 71220000-6, 71320000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45331220-4, 45314310-7, 45432121-8, 39717200-3, 45111300-1, 45300000-0, 45312100-8, 45312200-9, 45331000-6, 45343000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 6


II.9) Informacje dodatkowe: W zakresie wykonania Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysu uproszczonego termin wynosi do 60 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że: 1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, obejmujące swym zakresem wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2 . Pod pojęciem kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2 Zamawiający rozumie zamówienie, które obejmowało łącznie niżej wymienione elementy: a)architektura i konstrukcja, b)instalacja elektryczna i elektroenergetyczna wraz z urządzeniami zasilania rezerwowego UPS, c)system klimatyzacji precyzyjnej, wentylacji HVAC, d)instalacja wod. - kan., e)system sygnalizacji pożaru SSP, f)elektroniczny System Ochrony ESO składający się z: - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, - systemu telewizji dozorowej CCTV, - systemu kontroli dostępu SKD, g)instalacja teleinformatyczna. 2. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, w szczególności wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zamówienie, obejmujące roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2 w których zakres wchodziły: a)architektura i konstrukcja, b)instalacja elektryczna i elektroenergetyczna wraz z urządzeniami zasilania rezerwowego UPS, c)system klimatyzacji precyzyjnej, wentylacji HVAC, d)instalacja wod. - kan., e)system sygnalizacji pożaru SSP, f)elektroniczny System Ochrony ESO składający się z: - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, - systemu telewizji dozorowej CCTV, - systemu kontroli dostępu SKD, g)instalacja teleinformatyczna. Znaczenie pojęcia budowy, przebudowy należy ustalać w oparciu o przepisy art. 3 pkt 6 i 7a ustawy Prawo budowlane. 3. Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a)architektonicznej, b)konstrukcyjno-budowlanej, c)elektrycznej, d)sanitarnej oraz każda z wyżej wymienionych osób brała udział w realizacji co najmniej jednego zamówienia, obejmującego swym zakresem wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna spośród wszystkich w/w wymaganych osób będzie posiadała uprawnienia w najwyżej dwóch w/w specjalnościach. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DZ. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. DZ. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.). 4.Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji kierowników w zakresie robót: 4.1.Ogólnobudowlanych: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą: a)co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz b)doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, polegającej na budowie lub przebudowie wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2; 4.2.Instalacji elektrycznych: a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą: i.co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz ii.doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2; b)co najmniej jedną osobą: i.posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami niskoprądowych instalacji i urządzeń elektrycznych oraz ii.posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie niskoprądowych instalacji i urządzeń elektrycznych (tj. co najmniej systemu sygnalizacji pożaru i wczesnego wykrywania dymu, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej, systemu BMS) w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2; c)co najmniej jedną osobą posiadającą właściwy certyfikat producenta okablowania strukturalnego, oferowanego przez Wykonawcę oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi teleinformatycznymi polegającymi na budowie lub przebudowie instalacji okablowania strukturalnego w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2. 4.3.Instalacji sanitarnych: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, posiadającą: a)co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz b)doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gaszenia gazem w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego (z podłogą podniesioną) przeznaczonego do zamontowania w nim urządzeń komputerowych o mocy min. 300 kW na powierzchni min. 200 m2. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna spośród w/w wymaganych osób będzie posiadała uprawnienia w najwyżej dwóch w/w specjalnościach. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę spośród w/w wymaganych, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DZ. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. DZ. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm. ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 7. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 8. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt 1 niniejszego ogłoszenia wraz z załączeniem dowodu określającego czy usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa jest referencja bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu - oświadczenie Wykonawcy; 2. Wykaz robót budowlanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt 2 niniejszego ogłoszenia wraz z załączeniem dowodu określającego czy robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacja o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodem, o którym mowa, jest referencja bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu - inny dokument; 3. Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia,na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu,o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt 3 niniejszego ogłoszenia; 4. Wykaz osób,które zostaną skierowane do realizacji zamówienia,na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu,o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt 4 niniejszego ogłoszenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia, do oferty musi dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto oferty60
Jakość wykonania całego zamówienia20
Skrócenie końcowego terminu realizacji całego zamówienia20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania odpowiednio zmian umowy w zakresie przewidzianym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: a)siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, b)warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka była znana w chwili składania oferty, d)przerwania prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e)konieczności wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji projektowej, o ile konieczność ta nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem - wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.