eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach wyposażenia dobudowanej części I LO im. Adama Mickiewicza w Węgrowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Węgrów: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach wyposażenia dobudowanej części I LO im. Adama Mickiewicza w Węgrowie
Numer ogłoszenia: 358718 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach wyposażenia dobudowanej części I LO im. Adama Mickiewicza w Węgrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do dobudowanej części I LO im. Adama Mickiewicza w Węgrowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry techniczne zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa obejmuje sprzęt w ilościach i parametrach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także montaż, uruchomienie i zestrojenie, materiały instalacyjne, okablowanie oraz wszelkie niezbędne prace i elementy do uruchomienia systemów, przeszkolenie dotyczące obsługi sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.13.10-3, 48.42.20.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.10.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 32.32.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty, b) specyfikacja techniczno-funkcjonalna - tj. szczegółowe dane techniczne konkretnego oferowanego sprzętu komputerowego (np.: karty katalogowe, karty produktowe, opisy techniczne lub inne dokumenty), pozwalające zweryfikować wszelkie wymagania minimalne zawarte w treści SIWZ ze wskazaniem producenta, typu i spełnieniem każdego z parametrów minimalnych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ, c) wykaz gwarancji na sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, d) pełnomocnictwo (o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku wystąpienia następujących sytuacji: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpienie okoliczności siły wyższej oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów (sekretariat - pokój nr 28).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Multimedia i komputery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 10 szt. 2. Monitory LCD - 10 szt. 3. Laptop z oprogramowaniem - 5 szt. 4. Mobilna tablica interaktywna - 1 szt. 5. Projektor - 3 szt. 6. Ekran projekcyjny wolnostojący- 2 szt. 7. Ekran projekcyjny ścienny- 1 szt. 8. Telewizor typu plazma - 2 szt. 9. Switch 10/100/1000 24 porty - 1 szt. 10. Aparat fotograficzny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.13.10-3, 48.42.20.00-2, 32.23.13.00-0, 30.23.10.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni językowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni językowej - 1 komplet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry techniczne zawiera załącznik nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.