eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358715 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Opole: "Dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340048


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, krajowy numer identyfikacyjny 53055073000000, ul. ul. Drzymały  22, 45342   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 401 78 00, 401 78 11, faks 77 401 79 17, e-mail zgolomb@op.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opole.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: urzędy kontroli skarbowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UKS1691DO.261.3.2016.3

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22, oraz wykonanie, związanych z tym, niezbędnych robót towarzyszących. 2. Zakres prac planowany do wykonania obejmuje: ? demontaż starych okien, drzwi i ścianek aluminiowych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ? usunięcie materiałów z rozbiórki z budynku i wywóz na wysypisko, ? dostawę i montaż nowych okien, drzwi i ścianek aluminiowych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ? wykonanie niezbędnych izolacji. 3. Szczegółowy wymiary przedmiotu zamówienia zawarto odpowiednio dla każdej klatki w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zestawienie stolarki przewidzianej do wymiany wraz z wymiarami: a) Klatka schodowa główna (załącznik 1a do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne SAz1 (parter), ? Ścianka zewnętrzna SAz2 (parter), ? Ścianka zewnętrzna SAz3 (parter), ? Drzwi wewnętrzne wraz ze ścianką zewnętrzną SAz4 (parter), ? Okno aluminiowe SAz5 (1 piętro), ? Okno aluminiowe SAz6 (2 piętro), ? Okno aluminiowe SAz7 (3 piętro), b) Klatka schodowa C od ul. Drzymały (załącznik 1b do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne DAz1 (parter), ? Okno aluminiowe SAz8 (1 piętro), ? Okno aluminiowe SAz9 (2 piętro), ? Okno aluminiowe SAz10 (3 piętro), c) Wejście dla niepełnosprawnych (załącznik 1c do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne DAz2 (parter), 4. Materiały, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2016 r. nr 290), a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez ITB. 5. Wbudować należy stolarkę kompletnie wykończoną z okuciami ze stali nierdzewnej lub z aluminium lakierowanego umożliwiające rozszczelnienie, powłokami koloru profili wg palety RAL 8003, na które Wykonawca winny udzielić 10 letniej gwarancji na niezmienność koloru, 6. Wartość współczynnika przenikania ciepła U okien, drzwi zewnętrznych i ścianek nie mogą być większe niż wartość u (max) obowiązująca od 1.01.2017 r. dla budynków użyteczności publicznej, tj. przy ti >= 16oC nie większe niż 1,1, a przy ti < 16oC nie większe niż 1,6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44221100-6
Dodatkowe kody CPV: 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT116700
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FOR-BUD S.C. Krzysztof Pląskowski Konrad Pląskowski,  ,  Ul. 17-go stycznia 3 ,  42-160,  Krzepice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143541
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117957
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175753,41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.