eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa sprzętu komputerowego komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-20

POZYCJA 35857

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sprzętu komputerowego komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samorząd Województwa Pomorskiego, do kontaktów: Małgorzata Poluchowicz-K.C., ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. +48 58 3261551, fax +48 58 3261557, e-mail: bou@woj-pomorskie.pl, www.woj-pomorskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Biuro Informatyki i Społeczeństwa Informacyjnego, Tomasz Dmitruk, Rafał Wlazły, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. +48 58 3261523, fax +48 58 3261526, e-mail: informatycy@woj-pomorskie.pl, www.woj-pomorskie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Biuro Obsługi Urzędu, Małgorzata Poluchowicz-K.C., ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. +48 58 3261551, fax +48 58 3261557, e-mail: bouj@woj-pomorskie.pl, www.woj-pomorskie.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Kancelaria Ogólna, ul. Okopowa 21/27, pok. nr 21, 80-810 Gdańsk. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: komputery PC-24 szt., monitory LCD 17" - 24 szt., drukarki laserowe - 8 szt., drukarki laserowe mono-ksero-fax-scaner - 1 szt., drukarka atramentowa - 1 szt., skaner A3 - 1 szt., notebooki - 2 szt., projektor multimedialny - 1 szt., aparat cyfrowy - 1 szt., oprogramowanie - 13 szt., serwer - 4 szt., zasilacze awaryjne - 4 szt., szafa serwerowa - 1 szt., moduł druku dwustronnego - 7 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 2.22 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie I - dostawa komputerów, monitorów, drukarek, skanera, notebooków, projektora multimedialnego, aparatu cyfrowego, oprogramowania, modułów druku dwustronnego Zadanie II - dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych, szafy serwerowej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zadanie I - 14 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia) Zadanie II - 21 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Zadanie I - 4 000,00 PLN Zadanie II - 2 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy, w szczególności: - posiadać potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, m.in. dysponować punktem serwisowym wyposażonym w środki łączności tj. telefon, fax, e-mail. Serwis musi dysponować przynajmniej 3 osobami o odpowiednich kwalifikacjach - wykonać w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) sprzętu komputerowego odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego przetargu. 2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty: Wymienione w dokumentach zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymienione w dokumentach zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymienione w dokumentach zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BOU.333-1/16/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.08.2005, godzina 09:30, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, pok. nr 4.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 r. Priorytet - Pomoc techniczna. Wsparcie systemu zarządzania i wdrażania programu. Działanie: rozwój instytucjonalny. Informowanie i promocja programu. 3.2. zakup i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyposażenia oraz zakup materiałów celu umożliwienia funkcjonowania Biura ds. Sektorowego Programu Operacyjnego 3.3. Informowanie i promocja aktualnego Sektorowego Programu Operacyjnego oraz na następny okres programowania a także promocja najlepszych praktyk w zakresie rozwoju obszarów wiejskich na terenie województwa pomorskiego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i uruchomienie: komputery PC-24 szt., monitory LCD 17" - 24 szt., drukarki laserowe - 8 szt., drukarki laserowe mono-ksero-fax-scaner - 1 szt., drukarka atramentowa - 1 szt., skaner A3 - 1 szt., notebooki - 2 szt., projektor multimedialny - 1 szt., aparat cyfrowy - 1 szt., oprogramowanie - 13 szt., moduł druku dwustronnego - 7 szt. 3) Zakres lub wartość: j.w. w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa: serwer - 4 szt., zasilacze awaryjne - 4 szt., szafa serwerowi - 1 szt.,. 3) Zakres lub wartość: j.w. w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.