eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie. Postępowanie znakA.271.2.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Iława: Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie. Postępowanie znak: A.271.2.2015.
Numer ogłoszenia: 358562 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182033 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Miejskiej Iława.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie. Postępowanie znak: A.271.2.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni). 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) Zadanie - 1 usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (bez broni) przy ul. Niepodległości 11 B - hala sportowo-widowiskowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy dla zadania 1 §XXVIII SIWZ. 2) Zadanie 2 - usługa doraźnego dozoru obiektu Urzędu Miasta Iławie zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy dla zadania 2 3) Zadanie 3 - ochrona imprez masowych na zamówienie Zamawiającego organizowanych w okresie obowiązywania umowy zgodnie z ustawą z 22 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 611) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 3 został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. 4) Zadanie 4 - dodatkowe, doraźne usługi ochrony mienia poza obiektem hali sportowo-widowiskowej w miejscach prowadzenia imprez lub innych działań organizatorskich na terenach będących w zarządzie ICSTiR lub udostępnionych Zamawiającemu do dyspozycji przez inne podmioty na czas ich przeprowadzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 4 został określony w załączniku nr 5 do SIWZ 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia następuje ze względów organizacyjnych. Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotowego zamówienia zostaną zawarte odrębne umowy na poszczególne zadania. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2. 5. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełniając wzór nr 6 - jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SKORPION, Sebastian Tuszyński,, ul. Świetlińska 14, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176116,32

  • Oferta z najniższą ceną: 176116,32 / Oferta z najwyższą ceną: 252011,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.