eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie. Postępowanie znak A.271.1.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Iława: Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie. Postępowanie znak A.271.1.2015.
Numer ogłoszenia: 358542 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181243 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Miejskiej Iława.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie. Postępowanie znak A.271.1.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem odpowiedniej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zakres obowiązków określa niniejsza SIWZ, projekt umowy w niej zawarty, załącznik nr 1 do projektu umowy - Tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do wykonywania następujących czynności: mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń piwnicznych i magazynowych, mycie mebli, trybun (siedzisk), ławeczek, wieszaków, sanitariatów, sprzątanie pomieszczeń prysznicowych, usuwanie zanieczyszczeń podłóg, okien, balustrad i luster, wykładzin zabezpieczających płytę boiska w trakcie imprez widowiskowych, a w szczególności boiska hali sportowej i utrzymania jej właściwej śliskości. Hala sportowo-widowiskowa dla osób z niej korzystających (z zewnątrz) jest czynna: pn. - niedz. w godz. 8.00 do 22.00, natomiast godziny pracy osób sprzątających: pn. - pt. 5.00 - 11.00 i 14.00 - 19.00, w dniach sb. - niedz. godziny pracy uzależnione od prowadzonych imprez i zajęć, jednak nie mniej niż 3 godziny i nie więcej niż 6 godzin w ciągu doby. 3. Dopuszczenie wskazanych przez Wykonawcę osób do pracy w obiekcie będzie wymagało akceptacji zamawiającego. 4. Wykonawca dokonuje ww. czynności oraz określone w załączniku nr 1 do projektu umowy - tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM oraz formularz ofertowy: 1) własnym sprzętem, 2) własnymi profesjonalnymi środkami czystości, 3) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu, któremu zapewni imienne identyfikatory ze zdjęciem i logo Wykonawcy i zobowiązany jest: a) zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosząc odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, b) odnotowywać w zeszycie złożonym u osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku, c) zachować w tajemnicy wszelkie informacje, do których miał dostęp w trakcie wykonywania umowy, 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację usług zgodnie z SIWZ, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 2) gabarytów i właściwości (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 3) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 4) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 5) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 6) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 7) standardów emisyjnych, 6. Zamawiający wydzieli (zapewni w miarę posiadanych możliwości) Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników w budynku hali sportowo-widowiskowej w Iławie. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4. 8. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełniając wzór nr 6 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CZYŚCIK, Mariusz Rybczyński, ul. Kościuszki 13A/23, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176339,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209909,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.