eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Słupsk: Usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce
Numer ogłoszenia: 358537 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318759 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, ul. Partyzantów 31 A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8425674, faks 59 8425674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce. 2. Bałtycka Galeria Sztuki w Ustce zlokalizowana jest przy ulicy Zaruskiego 1, na działce nr 10/4, w pobliżu portu, promenady i plaży, w obrębie centrum miasta (Stara Osada Rybacka). Obiekt zlokalizowany jest w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków (nr. dec. 150 z dnia 28.08.1957 r. poz. A-1745/180). W wyniku realizacji Projektu, w tym przewidzianych robót budowlanych, obiekt zostanie dostosowany do pełnienia funkcji nowoczesnego centrum sztuki współczesnej - Centrum Aktywności Twórczej. 3. W związku ze specyfiką obiektu konieczne jest wykonywanie całości zamierzenia inwestycyjnego pod stałym nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, a także doświadczenie konserwatorskie w tego rodzaju pracach. 4. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie następujących prac budowlano-montażowych (w tym konserwatorskich) oraz instalacyjnych: 1) prac związanych z rewaloryzacją elewacji, 2) wprowadzenie zmian funkcji budynku: 3) wprowadzenie zmian materiałów wykończeniowych: 4) wprowadzenie zmian z bezpieczeństwem użytkowania obiektu - montaż instalacji przeciwpożarowej, 5) wymiana instalacji elektrycznych, w tym montaż instalacji informatycznej, antywłamaniowej i monitoringu, oraz odgromowej 6) wymiana instalacji sanitarnych. 5. Przedmiot robót budowlanych objętych nadzorem został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze) stanowiącej załączniki nr 7 i 8 do SIWZ, będących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa i remont budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki współczesnej Ustce, obejmowało będzie realizację następujących obowiązków: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, projektami budowlanymi, inną dokumentacją stanowiącą załączniki do umowy na roboty budowlane i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) zapoznanie się z całą dokumentację związaną z realizacją robót, w tym dotyczą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego łącznie ze złożoną ofertą, a także przedstawienie wniosków i zastrzeżeń związanych z realizacją umowy o roboty budowlane oraz z zamówieniem dotyczącym nadzoru inwestorskiego; 3) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji projektów współfinansowanych przez UE; 4) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę; 5) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z umową; 7) całościowego prowadzenia procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego wykonywanych robót budowlanych; 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, odbiorze końcowym i ostatecznym; 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających okrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; 10) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, umową lub pozwoleniem na budowę; 11) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 13) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia; 14) udział w naradach roboczych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy; 15) składanie inwestorowi pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową będącą nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez inspektora nadzoru; 16) prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych, tj.: przyjmowanie częściowych faktur rozliczeniowych od Wykonawcy robót, sprawdzenia ich poprawności rzeczowej i weryfikacji ich zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz procedur rozliczeniowych obowiązujących przy rozliczeniach projektów współfinansowanych przez UE, przekazywanie na bieżąco wszystkich dokumentów księgowych oraz zestawczych do odpowiednich służb Zamawiającego lub wyznaczonych przez osób; 17) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa o odpadach oraz ochrony środowiska naturalnego; 18) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; 19) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem, w tym umową lub projektem bądź przepisami BHP; 20) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy; 21) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy; 22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 23) stwierdzenie i poświadczanie terminu zakończenia robót; 24) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 25) trzy razy w tygodniu wizytowanie i nadzorowanie budowy oraz stawianie się w siedzibie Zamawiającego, a także składanie informacji o stanie zaawansowania robót oraz ewentualnych problemach związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji; 26) udział w przeglądach gwarancyjnych nadzorowanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres rękojmi Wykonawcy za wady wynosi 72 miesiące od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru nadzorowanych robót); 27) bieżąca współpraca z Menedżerem Kontraktu w zakresie rozliczania nadzorowanych robót budowlanych; 28) inne zadania wynikające z przepisów prawa, w tym prawa budowlanego; 29) wskazanie osoby do koordynowania, która będzie odpowiedzialna za realizację powyższych czynności. 7. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 8. Szacunkowa wartość inwestycji związanej z przebudową i remontem budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce wynosi ok. 3 840 000 PLN netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach umowy nr UDA-RPPM.06.03.00-00-012/08-00 o dofinansowanie Projektu: Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., ul. Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106290,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.