eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowego leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-48/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowego leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-48/10)
Numer ogłoszenia: 358456 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowego leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-48/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowego leczenia tętniaków i naczyniaków wewnątrzczaszkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Spirale embolizacyjne do tętniaków, odczepiane elektrolitycznie- spirale platynowe, Mikrocewniki do dostarczania spiral; Pakiet nr 2 -Mikroprowadnice do zabiegów neuroradiologicznych, cewniki wiodące do zabiegów neuroradiologicznych z atraumatyczną końcówką; Pakiet nr 3 - Kalibrowane cząsteczki alkoholu polivinylowego; Pakiet nr 4- Prowadnik teflonowy 0.035 -o długości 260 cm, Prowadniki hydrofilne 0.035 długość 150-180; Pakiet nr 5 - Łącznik z zastawką, zestaw do aplikacji kontrastu -umowa będzie zawarta od dnia 01.02.2011 r.na okres 12-m-cy od dnia podpisania umowy. Pakiety nr 1,2, 3, 4, -okres obowiązywania od dnia podpisania umowy do 18.05.2011 r Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Oferowany asortyment musi spełniać wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym.Dla pakietów 1, 2, 3, 4, Zamawiający wymaga, aby na czas wykonywania zamówienia został utworzony depozyt w siedzibie Zamawiającego, który będzie na bieżąco uzupełniany przez Wykonawcę z którym zostanie podpisana umowa (nie dotyczy pakietu nr 5). Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Zmiany wymienione w § 8 ppcie c) mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości -wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcom. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.Spełnienie powyższego warunku udziału w postępwaniu należy potwierdzać poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art.24 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w kpt 5.2., według formuły :spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 Ustawy PZP należy dołączyć następujące oświadczenia i dokument:a/Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-według załącznika nr 4:b/Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie według Załącznika nr 5 w zakresie art.24 ust.1 pkt 2.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, Al.Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie -Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, XI piętro, pokój nr 9, do dnia 15.11.2010 r. do godz. 10:00 (pokój czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7:25 do 15:00)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Spirale embolizacyjne do tętniaków, odczepiane elektrolitycznie- spirale platynowe, Mikrocewniki do dostarczania spiral.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Mikroprowadnice do zabiegów neuroradiologicznych w rozmiarach od 007 do 021 cewniki wiodące do zabiegów neuroradiologicznych z atraumatyczną końcówką;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroprowadnice do zabiegów neuroradiologicznych stalowe -szt.20, cewniki wiodace do zabiegów neuroradiologicznych z atraumatyczną końcówką;--20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kalibrowane cząsteczki alkoholu polivinylowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opakowań 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2011.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet - 4 Powwadnik teflonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: teflonowy- 15 szt., hydrohilny - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - 1.Łącznik z zastawką bezzwrotną 300 psi, dł.75 cm., 2. Zestaw do aplikacji kontrastu posiadający system dwóch zastawek bezzwrotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. 3000 szt., poz.2 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2011.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.