Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Gliwice: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania)
Numer ogłoszenia: 35840 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach , ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7809100, faks 032 7809196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.60.00 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 2) Formularz cenowy wypełniony w zakresie zadania, którego oferta dotyczy (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczne-go potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług sprzątania, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż trzy zamówienia odpowiadające swoim zakresem i rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Do ofert należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Oświadczenie Wykonawcy, że po dokonaniu wyboru oferty a przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu Wykaz pracowników świadczących usługę sprzątania w poszczególnych obiektach wraz zaświadczeniami o niekaralności tych pracowników..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 193 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 193 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach przy ul. Dubois 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnym korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach przy ul. Dubois 16 (powierzchnia 6.093,20 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Krakowskiej 38.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnym korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Krakowskiej 38 (powierzchnia 776,20 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Raciborzu przy ul. Bukowej 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnym korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Raciborzu przy ul. Bukowej 1 (powierzchnia 867,90 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota 168.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota 168 (powierzchnia 1.976,30 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 (powierzchnia 1.833,81 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowskich Górach przy ul. Kościuszki 6-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowskich Górach przy ul. Kościuszki 6-8 (powierzchnia 730,21 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kubsza 28 B,C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kubsza 28 B,C (powierzchnia 982,46 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 34.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 34 (powierzchnia 877,65 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1 (powierzchnia 373,85 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa sprzątania w Ośrodku Zamiejscowym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 343.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Ośrodku Zamiejscowym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 343 (powierzchnia 494,90 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.